ihhhh altså...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

629 visninger
6 svar
0 synes godt om
30. marts 2011

Ønskeønskeønskebarn

hej piger...

er i dag 8+2 og sys godt nok jeg har svært at vente tiden af nu til vi skal til scanning... Sys der er laaaannngggg tid til det "sjove" kan begynde, til man kan se mærke og føle. Lige nu kan man se men heller ikke andet. og jeg har det ikke vildt godt. de sidste tre uger har jeg bare været utilpas HELE dagen... så sys det er nogle lange dage... Men nåh i næste uge er det 1 læebesøg... det bliver også dejligt og så er det jo bare at vente til man hører fra sygehuset... tid gå nu... flyv flyv flyv...

Hvad med jer og jeres 1. løgebesøg? var manden med inde til det hele der? tænker også på GU??

knus fra mig til jer alle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2011

Aagaard

Ønskeønskeønskebarn skriver:

hej piger...

er i dag 8+2 og sys godt nok jeg har svært at vente tiden af nu til vi skal til scanning... Sys der er laaaannngggg tid til det "sjove" kan begynde, til man kan se mærke og føle. Lige nu kan man se men heller ikke andet. og jeg har det ikke vildt godt. de sidste tre uger har jeg bare været utilpas HELE dagen... så sys det er nogle lange dage... Men nåh i næste uge er det 1 læebesøg... det bliver også dejligt og så er det jo bare at vente til man hører fra sygehuset... tid gå nu... flyv flyv flyv...

Hvad med jer og jeres 1. løgebesøg? var manden med inde til det hele der? tænker også på GU??

knus fra mig til jer alle

Hej!

Jep min mand har indtil viddere været med til alt! især da jeg ligesom du ikke havde det ret godt og måske ikke var så obs :-) og to par øre og hjerner husker bedre.

Line

Anmeld

30. marts 2011

Klumpedumpe

Hej!Min mand var ikke med til 1. lægebesøg. Det er godt nok barn nr 3, men han var heller ikke med de første 2 gange :-) Personligt synes jeg ikke det har været nødvendigt, men hvis din mand har tid og lyst til at gå med, er det jo kun skønt at dele oplevelsen sammen med den første officielle bekræftelse af graviditeten, hvor du får vandrejournalen og sådan :-) Kan godt forstå du ikke kan vente ;-) Sådan har jeg det med nakkefoldsscanning som jeg skal til 18/4 - der er laaang tid til!! ;-)hilsnerLinda

Anmeld

31. marts 2011

NinaNymannMadsen

da jeg ventede min datter var han med inde til alt hvad der havde noget med baby at gøre.

og den her gang skal han også, han har været med ved lægen og til scanning og skal med til at fremover også.

Anmeld

31. marts 2011

Ønskeønskeønskebarn

hej piger,

Tusind tak for jeres svar... det er super dejligt med nogen at sparre sammen medHan vil jo gerne med så mon ikke han får lov til det

knus og god dag til jer alle

Anmeld

31. marts 2011

Madam Blå

Min kæreste var med, hvilket var fint da de også skulle høre ham om arvelige sygdomme og allergier og sådan. Jeg var inde ved en sygeplejerske, så der skulle bare snakkes og tages en blodprøve. Så manden kan sagtens komme med, hvis du og han vil det

Som en anden siger, det kan være rart at være to, når man selv har det skidt og måske ikke er helt obs

Tillykke med graviditeten ellers

Anmeld

1. april 2011

LenePigen

Min kæreste har nærmest krævet at komme med til alt - helt fantastisk at han er så engageret i graviditeten.

Vi skal til læge på onsdag og kan næsten ikke vente at få det endeligt bekræftet. Jeg ved ikke hvor meget min kæreste vil se på - men det må han helt klart selv bestemme.

Tillykke med jeres graviditeter - håber at I nogenlunde er kommet levende igennem de første uger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.