Gravid? Er der stadig en chance?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

532 visninger
8 svar
0 synes godt om
30. marts 2011

Anonym trådstarter

Jeg skulle have haft min menses d.1/3 cirka. Den er ikke kommet endnu! Jeg tog en test cirka d.10 - den var negativ! Så tog jeg en den 20 - den var også negativ! Følte mig så sikker på, at jeg ikke var gravid, og at det var indbildning, fordi jeg så gerne vil! MEN læser nu herinde, at der er nogen der er gået en del over inden de kunne teste positiv!

Hvad tror I? Er aldrig gået så langt tid over før! Mine bryster er hævede/spændte og lidt ømme, ligesom op til menses, men de har været det i 2 uger nu (plejer kun at være nogle få dage op til menses)! Af og til får jeg stik/"vrid" inde i maven, så jeg må tage mig til maven.

Overvejer at hente en ny test, men bliver så skuffet, når den er negativ

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2011

henh01

Der er mange der først kan teste positivt meget sent. Jeg har ikek selv prøvet, men mange herinde har haft succes med testen "Clearblue" den kan vidst købes i matas. Jeg ville teste igen hvis jeg var dig

Anmeld

30. marts 2011

Anonym trådstarter

Havde bare sådan på fornemmelsen jeg var gravid, men testede jo negativ to gange. Vil købe en test senere i dag, men samtidig prøve ikke at sætte forventningerne for højt

Anmeld

30. marts 2011

henh01

Man kan hurtigt blive skuffet, men det er jo fint rent psykisk at tage en test - hvis den så er negativ igen så håbe på at kroppen/psyken lader din mens komme

Glæder mig til update.. Held og lykke.

Anmeld

30. marts 2011

GitteC78

Ikke for at skuffe dig, men måske er det ude blevet pga stress. Da jeg prøvede at blive gravid, forsvandt min mens en gange pga. stress. Jeg ønskede mig sååå meget at blive gravid, at jeg gik og tænkte på børn hele tiden. Jeg var hos min læge som sagde at jeg skulle slappe af og ikke tænke på det hele tiden, hvilket var vildt svært. Da jeg begyndte at slappe af, gå op i noget andet end børn, og vi var klar til at få hjælp, ja så var testen positiv....

Men jeg synes da vi skal vente nogle dage, og hvis det ikke er dukket op, så tage en test igen. Måske er det ikke pga stress men at du er gravid. Held og lykke...

Anmeld

31. marts 2011

LilleLene

Anonym skriver:

Jeg skulle have haft min menses d.1/3 cirka. Den er ikke kommet endnu! Jeg tog en test cirka d.10 - den var negativ! Så tog jeg en den 20 - den var også negativ! Følte mig så sikker på, at jeg ikke var gravid, og at det var indbildning, fordi jeg så gerne vil! MEN læser nu herinde, at der er nogen der er gået en del over inden de kunne teste positiv!

Hvad tror I? Er aldrig gået så langt tid over før! Mine bryster er hævede/spændte og lidt ømme, ligesom op til menses, men de har været det i 2 uger nu (plejer kun at være nogle få dage op til menses)! Af og til får jeg stik/"vrid" inde i maven, så jeg må tage mig til maven.

Overvejer at hente en ny test, men bliver så skuffet, når den er negativ

ved hvordan du har det, jeg har selv alle symptomerne, men med 5 negative test
Jeg ville ønske jeg kunne gå til læge nu, men er i usa og kommer først hjem om 10 dage
Vente tiden er så hård, det er jo ulideligt at vente og se om der er bebs på vej eller ikke :/

Jeg krydser fingre for din liver positiv en dag

Anmeld

31. marts 2011

Levi&LilysMor

Jeg er en af dem som først kunne teste i uge 4/5 så vent til midten af april, eller gå til lægen, du kan også bare vente de to uger inden du ringer og hvis den viser negativ tror jeg stadig du lige skal tage en smut ind og blive tjekket, og hvis den er positiv skal du alligevel prøv næste gang at tage med en clearblue de skulle være super gode og det tog jeg med

Held  og lykke

Anmeld

31. marts 2011

henh01

noget nyt?

Anmeld

31. marts 2011

Anonym trådstarter

Den er stadig negativ Synes bare jeg har alle symptomer, men det må være psykosomatisk.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.