Gravid efter at have mistet ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

482 visninger
3 svar
0 synes godt om
30. marts 2011

Sidsel91

Jeg fandt ud af at jeg var gravid den 24 februar, men allerede den 26. Begyndte graviditetstestene at blive svagere og den 28. Var testen helt negativ og begyndte at bløde , så den holdte bare ikke fast desværre ifølge min normale cyklus skulle jeg have mens idag på dag 31 . Jeg testede for ÆL og den blev da mere og mere tydelig . Testede ikke helt tydeligt , men meget tæt på , så går ud fra at jeg har haft ÆL Men spørgsmålet er så om min cyklus kan have forskubbet dig og om andre har prøvet at miste og er blevet gravide lige efter igen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2011

VIPpigen

Jeg testede positiv den 3 marts sidste år, begyndte samme aften at bløde, og en uge efter var testen negativ. Den 5 april var jeg gået 6 dage over tid uden at tænke over det, og da jeg testede var den positiv, sidder nu med Lillepigen på skødet og skriver, så det kan sagtens lade sig gøre at blive gravid med det samme igen

Anmeld

30. marts 2011

FruHolm <3

Mistede midt i marts måned 1010, og den 15 april stod jeg med positiv test igen , fik en dejlig søn ud af det

Anmeld

30. marts 2011

Karo

Jeg mistede et foster tilbage i oktober 2007 Jeg fik afvide at min cyklus nok havde skubbet sig et par uger så det gik jeg ud fra. Da jeg 6 uger senere stadig ikke havde fået min mens tog jeg en graviditetstest, og den var sørmer positiv. Den 11 august 2008 blev jeg så mor til en dejlig dreng

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.