Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
FrøkenHedegaard skriver: Bukser - 25 kr. pr. par + porto. Body´er - 15 kr. pr. stk. + porto. Trøjer - 30 kr. pr. stk. + porto. Dragter - 30 kr. pr. stk. + porto. Natdragter - 30 kr. pr. stk. + porto. Huer - 10 kr. pr. stk. + porto. Sokker - 5 kr. pr. par. + porto. Flyverdrater 100 kr. pr. stk. + porto. KØBER DU SELVFØLGELIG MERE END 1 STYKKER - KAN VI SNAKKE PRIS. Krams Rikke
Bukser - 25 kr. pr. par + porto.
Body´er - 15 kr. pr. stk. + porto.
Trøjer - 30 kr. pr. stk. + porto.
Dragter - 30 kr. pr. stk. + porto.
Natdragter - 30 kr. pr. stk. + porto.
Huer - 10 kr. pr. stk. + porto.
Sokker - 5 kr. pr. par. + porto.
Flyverdrater 100 kr. pr. stk. + porto.
KØBER DU SELVFØLGELIG MERE END 1 STYKKER - KAN VI SNAKKE PRIS.
Krams Rikke
HOP OP
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
OP
Er heldragten barbapapa solgt og den body hvor der står I love dad på ? og er det med lange ærmer den body ? ellers kunne jeg godt tænke mig de to
I love dad body og barbapapa dragten kunne jeg godt tænke mig og forresten er bodyen en langærmet, skal jo have min dreng til oktober
Oktoberbaby11 skriver: Er heldragten barbapapa solgt og den body hvor der står I love dad på ? og er det med lange ærmer den body ? ellers kunne jeg godt tænke mig de to
FrøkenHedegaard skriver: Heej Intet er desværre solgt endnu - body'en er med lange ærmer
Heej Intet er desværre solgt endnu - body'en er med lange ærmer
Dem kunne jeg godt tænke mig så
Oktoberbaby11 skriver: Dem kunne jeg godt tænke mig så
Hvad med den, hvor der står I LOVE MUM Skal du have den med osse?
Jeg har faktisk osse 2 par sokker i henholdsvis grå og hvide, hvor der står I LOVE MUm og I LOVE DAD
FrøkenHedegaard skriver: Hvad med den, hvor der står I LOVE MUM Skal du have den med osse? Jeg har faktisk osse 2 par sokker i henholdsvis grå og hvide, hvor der står I LOVE MUm og I LOVE DAD
Vi har selv købt netop de par sokker i H&M , så den behøver vi ikke , men jo den body kan jeg sagtens tage med også
Oktoberbaby11 skriver: Vi har selv købt netop de par sokker i H&M , så den behøver vi ikke , men jo den body kan jeg sagtens tage med også
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128