Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Tillykke ;D
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Stort tillykke..
Stort Tillykke Herfra.
Stort tillykke
STORT tillykke med sønnen - og lige på min fødselsdag
STORT tillykke med ham
Tinehh skriver: Hejsa til Jer på baby.dk - Jeg ville lige dele nyheden om, at jeg blev MOAR lørdag den 26 marts (39+3) klokken 12:22 Fødslen gik efter min egen mening ufattelig stærkt! Jeg kunne slet ikke følge med.. Vandet gik kl. 08:00 og BANG så var der de vildeste veer.. Lillemanden er en sund og rask dreng på 3280g/52cm.. - Jeg har været hjemme i et døgn nu efter et mindre ophold på Storken, da den bette mand ikke ville sutte.. Meeen det skal jeg love for der er lavet om på nu da.. Hooold da fast hvor er det bare DEJLIGT!! At være mor og mega træt.. God dag til alle..
Hejsa til Jer på baby.dk
- Jeg ville lige dele nyheden om, at jeg blev MOAR lørdag den 26 marts (39+3) klokken 12:22
Fødslen gik efter min egen mening ufattelig stærkt! Jeg kunne slet ikke følge med.. Vandet gik kl. 08:00 og BANG så var der de vildeste veer..
Lillemanden er en sund og rask dreng på 3280g/52cm..
- Jeg har været hjemme i et døgn nu efter et mindre ophold på Storken, da den bette mand ikke ville sutte.. Meeen det skal jeg love for der er lavet om på nu da.. Hooold da fast hvor er det bare DEJLIGT!! At være mor og mega træt..
God dag til alle..
Tillykke med ham! Dejligt at det gik godt og, at I har det alle godt. Jeg er 38+1 i dag og er meget spændt på de kommende par uger.. nu kan det jo ske når som helst!
Tillykke med den flotte fødsel, som bare lyder helt perfekt Dejligt at være mor
tillykke med prinsen
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128