Forvirret, eller mere - hvad sker der?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

362 visninger
3 svar
0 synes godt om
30. marts 2011

Anonym trådstarter

Jeg havde mens sidste lørdag d. 19 marts - det varede 24 timer, og kom 5 dage for sent, tog en test om fredagen som var bragende negativ, tog den ved 18 tiden... Min mens plejer at vare 4 dage...

Havde så ifølge ægløsningstests ægløsning i søndags - og vi knaldende både fredag, lørdag uden han kom (for det var i en bil ), søndag og tirsdag.. ALtså igår.. Men, hvorfor bliver ægløsningstestene ved med at være positiv mandag og tirsdag og igen her til formiddag?? Ved godt den var på højdepunktet søndag ægløsningen, men hvorfor bliver det ved med at være positiv?

Sidder i skrivende stund med mens smerter og det gør ondt. Kan det være ægget der sætter sig fast, eller?

Plejer ikke at have mens smerter i en cyklus nemlig..

Ihh, er lidt forvirret... Det er 16 mdr vi kører på.. Og første mdr med ægløsningsteste

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2011

Anonym trådstarter

Slet ingen ?

Anmeld

30. marts 2011

Muffinmus

Svært at sige...netop piger der ønsker graviditet oplever sjove ting kroppen gør nogle gange...meget af det bunder vist i psykiske ting der gør kroppen reagerer. f.eks ved at forsinke mens eller endda springe den helt over og lignende:-)

Ægget sætter sig som regel fast en uges tid efter....+- naturligvis, ingen er helt ens:-)

Og det er ikke unormalt at en ÆL test er positiv flere dage da hormonet er langere tid om at blive nedbrudt:-)

Men hvorfor tester du i det hele taget for ÆL flere dage??? der står netop at det KUN er den første positive test der er denkorrekte, ikke de efterfølgende, de er sådan set bare spild af penge. Flere herinde har oplevet positive ÆL teste i op til 5 dage....nogle kun få timer. SÅ det er meget forskelligt.

Anmeld

30. marts 2011

Anonym trådstarter

Min KLOGE søster sagde man skulle teste ca. 5 dage i træk, for at være sikker på man fandt den helt rigtige dag.. Det giver faktisk ingen mening, når jeg tænker over det.

Men, sidste gang, er den eneste gang i 15 mdr den ikke har været regelmæssig. Men, ja, psyken kan gøre mange sjove ting. Desværre.

Der er jo ikek andet for end at vente og se om min mens kommer næste gang Tålmodighed er en dyd når man laver baby og det tager sin tid.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.