Ni-ko-li-ne skriver:
rooooooooooooolig nu ven! de skal lige have lov at virke jo...
jeg ved godt det trækker tænder ud med den søvn mangel.... men du er nødt til at give det en ærlig chance.... man kan også godt være lidt groggy i knoppen efter at have sovet på den måde med masken osv...
flyder der væske fra hans ører?
nu her vil han så begynde at høre lyde som de egentlig er, indtil nu har han hørt dem som i en osteklokke... det kan godt give lidt reaktion....
Ja, selvfølgelig, det er kun fordi han faktisk sov helt fint inden han fik dræn, med 2-3 små korte opvågninger, og vi havde fået "lovet" fra alle de familier vi kender med dræn-børn at NU ville han bare sove som en drøm og bla bla bla - så jeg blev virkelig forskrækket over at han var sååå urolig og ked af det hele natten
Altså, er han så traumatiseret for livet nu?!? Det virker nemlig ikke som om han har ondt, men som om han er utryg 
Men han havde det fint fint, her til morges og var så frisk på at skulle i vuggeren, så det er åbenbart kun os der er traumatiserede her til morgen 
Dumme mig - Jeg havde bare forestillet mig at NU sov han igennem som ved et trylleslag - det er det vi har fået tudet ørerne fulde af siden vi fik en tid hos ørelægen
BS!!!
Knus
Rosa
Anmeld