Update på Jontes Dræn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

390 visninger
9 svar
0 synes godt om
30. marts 2011

Rosa

Kæææft mand, sikke en nat!!! Jeg tror sgu at vi har købt katten i sækken med de dræn, for indtil videre er det absolut INGEN succes!!!

Jonathan (og dermed mig) har ikke sovet 1 sammenhængende time i nat, men har vågnet grædende mindst 10 gange (kun ham - jeg græd ikke - endnu), og jeg er så træt at jeg ikke kan rejse mig op fra sengen... Hvad fanden er det nu for noget??! Er det ikke meningen at det hele skulle blive meget bedre nu hvor trykket er taget? 

Rosa - sååååå træt!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2011

Ni-ko-li-ne

Rosa skriver:

Kæææft mand, sikke en nat!!! Jeg tror sgu at vi har købt katten i sækken med de dræn, for indtil videre er det absolut INGEN succes!!!

Jonathan (og dermed mig) har ikke sovet 1 sammenhængende time i nat, men har vågnet grædende mindst 10 gange (kun ham - jeg græd ikke - endnu), og jeg er så træt at jeg ikke kan rejse mig op fra sengen... Hvad fanden er det nu for noget??! Er det ikke meningen at det hele skulle blive meget bedre nu hvor trykket er taget? 

Rosa - sååååå træt!!!

rooooooooooooolig nu ven! de skal lige have lov at virke jo...

jeg ved godt det trækker tænder ud med den søvn mangel.... men du er nødt til at give det en ærlig chance.... man kan også godt være lidt groggy i knoppen efter at have sovet på den måde med masken osv...

flyder der væske fra hans ører?

nu her vil han så begynde at høre lyde som de egentlig er, indtil nu har han hørt dem som i en osteklokke... det kan godt give lidt reaktion....

Anmeld

30. marts 2011

Rosa

Ni-ko-li-ne skriver:

rooooooooooooolig nu ven! de skal lige have lov at virke jo...

jeg ved godt det trækker tænder ud med den søvn mangel.... men du er nødt til at give det en ærlig chance.... man kan også godt være lidt groggy i knoppen efter at have sovet på den måde med masken osv...

flyder der væske fra hans ører?

nu her vil han så begynde at høre lyde som de egentlig er, indtil nu har han hørt dem som i en osteklokke... det kan godt give lidt reaktion....

Ja, selvfølgelig, det er kun fordi han faktisk sov helt fint inden han fik dræn, med 2-3 små korte opvågninger, og vi havde fået "lovet" fra alle de familier vi kender med dræn-børn at NU ville han bare sove som en drøm og bla bla bla - så jeg blev virkelig forskrækket over at han var sååå urolig og ked af det hele natten  Altså, er han så traumatiseret for livet nu?!? Det virker nemlig ikke som om han har ondt, men som om han er utryg 

Men han havde det fint fint, her til morges og var så frisk på at skulle i vuggeren, så det er åbenbart kun os der er traumatiserede her til morgen 

Dumme mig - Jeg havde bare forestillet mig at NU sov han igennem som ved et trylleslag - det er det vi har fået tudet ørerne fulde af siden vi fik en tid hos ørelægen  BS!!!

Knus 

Rosa

Anmeld

30. marts 2011

Ni-ko-li-ne

Rosa skriver:

Ja, selvfølgelig, det er kun fordi han faktisk sov helt fint inden han fik dræn, med 2-3 små korte opvågninger, og vi havde fået "lovet" fra alle de familier vi kender med dræn-børn at NU ville han bare sove som en drøm og bla bla bla - så jeg blev virkelig forskrækket over at han var sååå urolig og ked af det hele natten  Altså, er han så traumatiseret for livet nu?!? Det virker nemlig ikke som om han har ondt, men som om han er utryg 

Men han havde det fint fint, her til morges og var så frisk på at skulle i vuggeren, så det er åbenbart kun os der er traumatiserede her til morgen 

Dumme mig - Jeg havde bare forestillet mig at NU sov han igennem som ved et trylleslag - det er det vi har fået tudet ørerne fulde af siden vi fik en tid hos ørelægen  BS!!!

Knus 

Rosa

du er ikke dum, bare forhåbningsfuld!

han er ikke traumatiseret for livet, men der kan da sikkert godt gå lidt tid inden den "oplevelse" synker ind....  Jeg ved det ikke, for Nikoline var blevet stukket i flere gange inden hun skulle have dræn, så hun var allerede traumatiseret forinden og har først givet slip på det nu, hvor hun er over 2 år... hvis lægen laver pludslige bevægelser kan hun stadig bryde ud i nervøs gråd...

det skal Jonte-fyren nu nok komme sig over.... han skal bare have plads og tid til det... ;0)

Der gik i hvert fald 6 mdr inden Nikoline sov markant bedre om natten.... og den dag idag vågner hun stadig et par gange de fleste nætter....

knus

Anmeld

30. marts 2011

Jules

Håber det virker inden længe... 

Vera har også holdt mig vågen i nat..... Gaaaaab!

Anmeld

30. marts 2011

Milka

sjovt du siger det ... luca sover meget tungt og dybt for tiden og jeg mistænker lidt at det er fordi hun ikke kan høre en meter - der er altså ikke noget der vækker hende!

nu må vi se hvad der sker når hun pludselig kan høre igen ...

håber det snart bliver bedre hjemme hos jer

Anmeld

30. marts 2011

Skouboe

Vi havde samme oplevelse med silja. Næsten altså.. Silja sov elendigt før hun fik dræn, og om muligt endnu værre efter...

Som jeg skrev tidligere, så hold øje med hans ører - hvis de begynder at væske med en tyk, gullig væske så afsted til ørelægen. Det gjorde vi ikke og siljas dræn stoppede så meget til at det var lige før vi skulle have nye i fordi de var så stoppede at det tog os en hel uge at få det blødt op med øredråber, og derefter måtte vi have gang i nogle stærkere øredråber..

Giv tid, så skal du nok se effekten

Anmeld

30. marts 2011

<3

Ja søvn er en mangelvare som småbørns forælder.

Lige pludselig kommer den igen også et års tid efter kan man ikke huske hvor slemt det var også tænker man "mmmhjjjaaaeeehhh sku man da ikke liiiiige få en til. Det er jo også så hyggeligt med en lille og meget tid osv."

Og jo skrev også speciale med Tjalfe og fik nada søvn.

Søde Rosa - det kommer lige pludseligt!

Anmeld

30. marts 2011

Klitgaard

Det lyder da godt nok til at i har haft jer en hård nat håber snart det bliver bedre

Anmeld

30. marts 2011

Barbamama

Åh nej hvor er det synd. Jeg fik ikke svaret i går i den anden tråd. Men jo det er da meningen det skal hjælpe.... Prøv at ring til lægevagten måske...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.