I am back

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

361 visninger
4 svar
0 synes godt om
30. marts 2011

Dictes mor

Ja I læste rigtigt, jeg er opretsiddende Juhu, det går fremad. Det er rigtig dejligt. Det ser ud til at jeg bliver frisk til de tre dejlige damer, der kommer på besøg imorgen. Det bliver dejligt, og jeg glæder mig til at se jer alle tre. Jeg er dog ikke sikker på, at Dicte er hjemme, når I kommer, hun har været så længe væk fra dagplejen, at hun helst ikke skal have for mange dage det ene sted og så det andet, hun trænger til at komme tilbage i rytmen, og det gør hendes mor vist også, jeg håber det er okay.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2011

Ni-ko-li-ne

Dictes mor skriver:

Ja I læste rigtigt, jeg er opretsiddende Juhu, det går fremad. Det er rigtig dejligt. Det ser ud til at jeg bliver frisk til de tre dejlige damer, der kommer på besøg imorgen. Det bliver dejligt, og jeg glæder mig til at se jer alle tre. Jeg er dog ikke sikker på, at Dicte er hjemme, når I kommer, hun har været så længe væk fra dagplejen, at hun helst ikke skal have for mange dage det ene sted og så det andet, hun trænger til at komme tilbage i rytmen, og det gør hendes mor vist også, jeg håber det er okay.

nuuuuuurh hvor er det godt at høre!!!!!!! det ville he ller ikke gøre noget bedre hvis du skulle være syg imorgen og venter NS besøg! så får man det nærmest endnu værre, som oftest er det planlagt i god tid jo og man glæder sig helt vildt!

Anmeld

30. marts 2011

Jules

Dejligt at du er tilbage

Anmeld

30. marts 2011

oo

hvor er det godt at høre  og læææækkert med besøg imorgen - jeg håber gæsterne forkæler dig helt vildt

Anmeld

30. marts 2011

TbCp

Dejligt at du er på højkant igen, det var da vist noget af en omgang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.