Om jeg begriber...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

638 visninger
10 svar
0 synes godt om
30. marts 2011

TbCp

Hvordan tøj og madpakker konstant kan forsvinde i den børnehave....

Mandag da vi henter Liva lægger jeg hendes vanter i hendes garderobe. Igår holdt hun en fridag herhjemme hos mig og da jeg så afleverer hende idag ligger der kun 1 vante på hendes plads!

Altså hun har ikke været der igår og har ikke brugt vanterne OG der står navn i dem... om jeg fatter hvordan de kan blive væk...

Nå men trods alt var hendes madkasse, som har været væk i 3 uger.... og også har navn på, endelig dukket op igen...

Hvordan kan man komme til at tage forkert med hjem? Jeg sørger for at skrive navn i alt tøj og par alle madkasser....

Nå men jeg må vel afsted og købe en hel stak vanter så hun har..... så må hun jo så fryse på hendes ene hånd idag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2011

Vingummien

En ting er at tage det forkerte med hjem, men hvorfor fatter folk ikke at aflevere det igen hurtigt.

Sidste år, var der en bedstemor der havde taget e's vintertøj til hendes barnebarn, da hun hentede det. Vi troede så det var stjålet, og var sidst på vinteren, så vuggestuen tilbød at han kunne låne indtil det ik var nødvendigt, da det jo var dyrt at skulle ud og købe.
En uge efter, EN UGE kommer de bed det og siger at de jo fik det med hjem den uge der flot, regner de ikke med folk mangler det i den tid altså

Anmeld

30. marts 2011

Ni-ko-li-ne

uh..... sådan noget kan bare irritere mig grænseløst!!!

hvor svært kan det være?

Anmeld

30. marts 2011

Ni-ko-li-ne

Vingummien skriver:

En ting er at tage det forkerte med hjem, men hvorfor fatter folk ikke at aflevere det igen hurtigt.

Sidste år, var der en bedstemor der havde taget e's vintertøj til hendes barnebarn, da hun hentede det. Vi troede så det var stjålet, og var sidst på vinteren, så vuggestuen tilbød at han kunne låne indtil det ik var nødvendigt, da det jo var dyrt at skulle ud og købe.
En uge efter, EN UGE kommer de bed det og siger at de jo fik det med hjem den uge der flot, regner de ikke med folk mangler det i den tid altså

hold op mand, hvis jeg selv fik noget forkert med hjem ville jeg nærmest aflevere det samme dag!

Anmeld

30. marts 2011

TbCp

Vingummien skriver:

Jamen hvad pokker er det for noget altså!!!!

Tænk hvis du havde gået ud og ofret en masse penge på nyt... nej jeg var blevet så irriteret!

Anmeld

30. marts 2011

TbCp

Ni-ko-li-ne skriver:

uh..... sådan noget kan bare irritere mig grænseløst!!!

hvor svært kan det være?

Jamen jeg forstår det heller ikke

Anmeld

30. marts 2011

Vingummien

TbCp skriver:

Jamen hvad pokker er det for noget altså!!!!

Tænk hvis du havde gået ud og ofret en masse penge på nyt... nej jeg var blevet så irriteret!

Ja nemlig

Anmeld

30. marts 2011

Vingummien

Ni-ko-li-ne skriver:

hold op mand, hvis jeg selv fik noget forkert med hjem ville jeg nærmest aflevere det samme dag!

Ja det havde jeg også

Anmeld

30. marts 2011

Barbamama

Altså Tina i enhver daginstitution er der en stor bermudatrekant et eller andet sted. Nogle gange er det handsker, andre gange huer den sluger. Vi har været heldige ude ved os at vi har beholdt alle børn og voksne indtil videre. Godt nok havde vi en praktikant der gik ud for at ryge og aldrig kom igen.... Kunne det mon tænkes at...

Anmeld

30. marts 2011

TbCp

michella80 skriver:

Altså Tina i enhver daginstitution er der en stor bermudatrekant et eller andet sted. Nogle gange er det handsker, andre gange huer den sluger. Vi har været heldige ude ved os at vi har beholdt alle børn og voksne indtil videre. Godt nok havde vi en praktikant der gik ud for at ryge og aldrig kom igen.... Kunne det mon tænkes at...

Hahahahaha

Aj men synes bare de der handsker som lå på hendes plads mandag, som ikke var i brug tirsdag, hvordan filen kan de forsvinde til onsdag morgen

Nå men nu har jeg pakket 3! par handsker i tasken til imorgen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.