Kender i følelsen af ubeskrivelig forelskelse?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

558 visninger
7 svar
0 synes godt om
29. marts 2011

Bare mig..

Ihh, jeg er så hamrende smask forelsket, i min lille pige!

Hun er nu 10 mdr. og jeg kan ikke slippe synet af hende. Jeg kan begynde og trille tårer hvis jeg bare kigger på hende, og jeg kommer til at tænke på hvor meget hun egentlig betyder for mig.

Når jeg ser billeder af hende, eller kommer til at kigge på det billed jeg har på mit skrivebord på computeren, kan jeg få en klump i halsen..

Jeg er så møg hamrende forelsket!

Ville egentlig ikke noget med det her.. Bare fortælle hvor forelsket jeg er!

Andre der nogen gange får en klump i halsen, når I tænker på hvor meget jeres børn betyder?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2011

Jakob'sMor

Nicolinesmor170510 skriver:

Ihh, jeg er så hamrende smask forelsket, i min lille pige!

Hun er nu 10 mdr. og jeg kan ikke slippe synet af hende. Jeg kan begynde og trille tårer hvis jeg bare kigger på hende, og jeg kommer til at tænke på hvor meget hun egentlig betyder for mig.

Når jeg ser billeder af hende, eller kommer til at kigge på det billed jeg har på mit skrivebord på computeren, kan jeg få en klump i halsen..

Jeg er så møg hamrende forelsket!

Ville egentlig ikke noget med det her.. Bare fortælle hvor forelsket jeg er!

Andre der nogen gange får en klump i halsen, når I tænker på hvor meget jeres børn betyder?

Jeg har det på helt samme måde med dig med min lille dreng ubeskrivelig kærlighed

Anmeld

29. marts 2011

Bare mig..

Og så lige et billed af hende

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

29. marts 2011

Bare mig..

Jakob'sMor skriver:

Jeg har det på helt samme måde med dig med min lille dreng ubeskrivelig kærlighed

Åhh, det kan gøre helt ondt

Anmeld

29. marts 2011

lukasmor

Årh hvor er det bare dejligt! Og ja, jeg kender det.. det gør både kæresten og jeg.. vi glemmer både tid og sted når vi kigger på vores lille perfekte søn og jeg får tårer i øjnene når han smiler til mig.. åh de børn gør altså noget ved en :')

Anmeld

29. marts 2011

Jakob'sMor

Nicolinesmor170510 skriver:

Og så lige et billed af hende

Hvor er hun da bare sød thi

Anmeld

29. marts 2011

Bare mig..

Lukasmor skriver:

Årh hvor er det bare dejligt! Og ja, jeg kender det.. det gør både kæresten og jeg.. vi glemmer både tid og sted når vi kigger på vores lille perfekte søn og jeg får tårer i øjnene når han smiler til mig.. åh de børn gør altså noget ved en :')

Ihh, det er skønt!! De dejlige unger!

Anmeld

29. marts 2011

Stefanie

Sådan har jeg det os med min prinsesse <3

Det er såå skøn en følelse ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.