prisen sat ned aktivites center som kan laves om til gyngehest ficher price

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
9. maj 2011

musse1

Line&Liam skriver:

Hvor er den da bare super smart!

Hvor bor du henne i landet?

bor på sjælland i haslev, hvis det siger dig noget.  sender også gerne, og vil gerne undersøge, hvordan den kan sendes billigst og hvad det koster..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2011

L-Mortil3

musse1 skriver:

bor på sjælland i haslev, hvis det siger dig noget.  sender også gerne, og vil gerne undersøge, hvordan den kan sendes billigst og hvad det koster..

Ja det var dælen dytme da godt nok langt væk

Jeg tror vi er oppe på 75 kr i porto, da de kære Post DK lever godt

- Og så bliver den dyere end jeg vil give, det er jo ikke just fordi de unger mangler noget, men boede du nu lige om hjørnet, så måtte jeg altså eje den alligevel

Anmeld

9. maj 2011

musse1

Line&Liam skriver:

- Og så bliver den dyere end jeg vil give, det er jo ikke just fordi de unger mangler noget, men boede du nu lige om hjørnet, så måtte jeg altså eje den alligevel

det er helt okay tænker om gls, måske kunne sende den billigere.

men ja smart det er den bestemt..

hehe ja man kan jo ik bo, lige ved alle

Anmeld

9. maj 2011

musse1

Line&Liam skriver:

kan se postdanmark tager 65 kr. hvis man selv henter på posthuset. ved ik lige med gls. men vil nok også være der mellem 50-65 kr

Anmeld

16. maj 2011

musse1

23. maj 2011

musse1

op igen

Anmeld

23. maj 2011

matryoshka

Det ligner et fantastisk aktivitets-center!! Jeg mangler ikke noget til min datter, men vil bare sige, at det er et rigtig godt køb, som kan bruges i laaaang tid Det kan jo bruges fra de er helt små! min datter, på 16 måneder, elsker sin gyngehest, og naboen på 3 år gør også.

Anmeld

23. maj 2011

musse1

MajaPiraya skriver:

Det ligner et fantastisk aktivitets-center!! Jeg mangler ikke noget til min datter, men vil bare sige, at det er et rigtig godt køb, som kan bruges i laaaang tid Det kan jo bruges fra de er helt små! min datter, på 16 måneder, elsker sin gyngehest, og naboen på 3 år gør også.

tak, ja jeg syns jo selv, den virker alletiders desværre har drengen bare så meget..

Anmeld

30. maj 2011

musse1

denne fantastiske aktivitescenter skal da lige op igen

Anmeld

7. juni 2011

musse1

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.