så er tiden næsten inde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

493 visninger
1 svar
0 synes godt om
29. marts 2011

skøjte-prinsessen

hej alle sammen, ja så er tiden næsten inde til at jeg skal sige hej til min lille datter.

dog har min graviditet ikke været så dejlig og lyksalig som jeg havde drømt om at det skulle være når jeg engang blev gravid  

fik af vide at jeg havde chance for at føde for tidligt, men nu sidder jeg og tænker, hvad kan sætte en fødsels igang for tidligt? mere så jeg måske ved hvad jeg ikke skal gøre... skal siges at jeg ikke kan sidde stille og bare slappe af, det ligger ikke til mig...

håber nogen kan hjælpe mig lidt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2011

sophiemy

Er ikke selv gravid, men tillader mig lige at svare alligevel Hvis du er sat til om 26 dage, så skal du ikke være voldsomt bekymret. De siger jo 3 uger før termin og 2 uger efter termin føder man til "normal tid". Jeg fødte cirka 3-4 uger før tid og ingen var bekymret.

Bare tag tingene stille og roligt og lad være med at overanstrenge dig. Du behøver ikke at lime dig selv fast til en stol, men måske heller ikke løbe 100 meter løb Det er heldigvis ikke mange dage der skal gå, før du er indenfor normalen Tror ikke man kan sige så meget derudover. Personligt gik mit vand, en aften jeg lå i min seng og grinede af noget på tv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.