Hjælp en stakkels uvidende 1. gangs mor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

773 visninger
11 svar
0 synes godt om
29. marts 2011

Mussen2

Jeg synes det er SÅ svært hvad man skal købe/ have til de små når man ikke har prøvet at handle til sæsonen før.

Min datter går stadig i hendes vinterstøvler, men de er jo ved at være for varme. Jeg har stadig hendes efterårssko, men de er jo snart for små tænker jeg ( hendes føder måler godt 13, 2 cm og efterårsskoene måler indvendigt 14 cm. Er det ok at lde hende gå i dem?

Ellers har jeg tænkt på at købe disse to par sko efter vejledning fra skobutikken-

HIDE & SEEK MIMIC

dels siger de at Ecco er fin til en lidt smal fod og det er godt med snudebeskyttelse. For sandalernes vedkommen skulle det være fint at de er lidt lukkede for til for at beskytte deres fødder. Jeg synes velcro er praktisk, da hun selv kan tyage skoene af og på.

Som sagt har jeg ingen erfaring at trække på, så alle input modtages :-)

Min datter bliver 2 til sommer.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2011

ESV

Jeg ville ingen lunde købe sandaler for jeg skulle bruge dem. Det er alt for tidligt endnu.

De andre ser fine ud til nu, de dage det ikke er koldt koldt, det er noget i den stil min datter går i, Hun er knap 17 måneder.

Anmeld

29. marts 2011

JulieE

Et lille fif... Du kan tage sålen op af Eccos sko og måle hendes fod på sålen og dermed se om skoene fra efterårs sæsonen er for små

Anmeld

29. marts 2011

Mussen2

ESV skriver:

Jeg ville ingen lunde købe sandaler for jeg skulle bruge dem. Det er alt for tidligt endnu.

De andre ser fine ud til nu, de dage det ikke er koldt koldt, det er noget i den stil min datter går i, Hun er knap 17 måneder.

Tak for respons. Sidste år var alt revet væk og andre børnefamilier siger at sådan er det. Man skal være hurtig ude. Derfor tænkte jeg på det...men du har jo ret i at føddrne kan nå at vokse gevaldig inden sommeren sætter ind?

Anmeld

29. marts 2011

Mussen2

JulieE skriver:

Et lille fif... Du kan tage sålen op af Eccos sko og måle hendes fod på sålen og dermed se om skoene fra efterårs sæsonen er for små

Det er lige netop hvad jeg har gjort. Efterårsskoene er kun 0,5-1 cm større end hendes fødder, så jeg tænke de kan bruges til en start, men den går nok ikke ret længe. Omvendt kan de nye sommersko, måske bruges til efterårssko?

Anmeld

29. marts 2011

ESV

Mussen2 skriver:

Tak for respons. Sidste år var alt revet væk og andre børnefamilier siger at sådan er det. Man skal være hurtig ude. Derfor tænkte jeg på det...men du har jo ret i at føddrne kan nå at vokse gevaldig inden sommeren sætter ind?

Jamen det problem har jeg så ikke rigtig stået i endnu da Emilie ikke rigtig brugte sko sidste år, men jeg bruger en lille bitte men mega god sko butik i lokal området så jeg vælger at tage chancen.

Jeg ville ærgre mig gul og blå hvis jeg købte et par sandaler nu og så bare skulle lægge dem væk når det blev sommer..

Anmeld

29. marts 2011

JulieE

Mussen2 skriver:

Det er lige netop hvad jeg har gjort. Efterårsskoene er kun 0,5-1 cm større end hendes fødder, så jeg tænke de kan bruges til en start, men den går nok ikke ret længe. Omvendt kan de nye sommersko, måske bruges til efterårssko?

Ja, jeg ville mene, de godt kan bruges til at starte med

Jeg vill trække den til sidst i april før du skal købe sandaler, jo længer jo bedre... men det er rigtig nok. det kan være svært efter 1. maj

Anmeld

29. marts 2011

Mussen2

- skriver:

Hun må ikke gå i skoene mere når der er 0,5 cm tilbage. Men mærk på skoen når hun har den på.

Både sko og sandaler ser fine ud.

Og ja, hun skal nok snart i sko....

Takker mange gange. Er det grænsen altså den halve centimeter?

Anmeld

29. marts 2011

Mussen2

Tror fantisk nu jeg tænker mig op at det er 0,8cm.

1½ cm er jo voksetllæg og 0,8 er det foden glider når man går...

Thanks!Det er jo logisk nok (når man nu ved det )

Anmeld

29. marts 2011

Stiner

Min datter har smal fod, og Ecco er altså ikke supergode til hende! Hun havde et par sidste år, som hun blev ved med at falde i, hvilket hun ellers ikke havde problemer med!

Vi har været rigtig glade for Superfit. De kan ikke købes alle steder, men PAW Sko har et rigtig godt udvalg!

...jeg venter også lige lidt med sandalerne!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.