Top 3 - Legetøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. marts 2011

Palaja

Hyggeligt Marie er 7 mdr og synes lige nu at mors ting er mest spændende... Så her er det:

1. "bundt" med måleskeer

2. Grydeske

3. Brio hund (Dachsie)

4. Lamaze "bog"/barnevognsrand

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2011

TineA

sarahb skriver:

hahaha... Ja ellers skal der bare ikk meget til for at underholde min.

Argh, tror nu bare mit barn skal være på tværs hvis det er muligt

Men jeg gør også som du skriver, altså hænger andre ting på - ingen interesse ..

Anmeld

29. marts 2011

TineA

Palaja skriver:

Hyggeligt Marie er 7 mdr og synes lige nu at mors ting er mest spændende... Så her er det:

1. "bundt" med måleskeer

2. Grydeske

3. Brio hund (Dachsie)

4. Lamaze "bog"/barnevognsrand

Ja, ikke ? Ja, det kender vi. Alt hvad jeg skal bruge, er liiiige pludseligt meget meget spændende end de 100 kg legetøj han har

Grydeske, god idé.. en fra min mødregruppe havde givet sin datter nogle silicone-muffinsforme og dét var bare lykken

Hunden er rigtig sød

Anmeld

29. marts 2011

Palaja

W.. skriver:

Ja, ikke ? Ja, det kender vi. Alt hvad jeg skal bruge, er liiiige pludseligt meget meget spændende end de 100 kg legetøj han har

Grydeske, god idé.. en fra min mødregruppe havde givet sin datter nogle silicone-muffinsforme og dét var bare lykken

Hunden er rigtig sød

Ja tænk alle de penge man kunne spare hvis ikke mor synes at der skulle købes fint legetøj. De måleskeer har kostet 10 kr i Tiger 

Har ingen silikone muffinsforme, men en silikone bordskåner fra Zone er bestemt også spændende legetøj

Anmeld

29. marts 2011

TineA

Palaja skriver:

Ja tænk alle de penge man kunne spare hvis ikke mor synes at der skulle købes fint legetøj. De måleskeer har kostet 10 kr i Tiger 

Har ingen silikone muffinsforme, men en silikone bordskåner fra Zone er bestemt også spændende legetøj

Ja, man kan bruge så mange penge på legetøj, som de små alligevel ikke goder lege med

Hm hm, har faktisk også sådan nogle bordskånere - dem må vi prøve at lege med i morgen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.