Mit hovede kan ikke rumme mere :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

859 visninger
5 svar
0 synes godt om
29. marts 2011

morethanperfect

Årrrh ... Jeg TROR Oscar er inde i et tigerspring men hold kæft hvor er det hårdt denne gang !! .. Han laver ikke andet end og skrige dagen lang .. Han sover og skriger .. Nu er han lige blevet puttet efter 2 timers skrigeri fordi han var træt , men ikke ville sove .. Min kæreste har været på arbejde(fik fri kl 16.) men gik i seng for en time siden , og jeg gik frem og tilbage med Oscar i heeele lejligheden og min kæreste lå bare og prøvede og sove .. Til sidst måtte jeg ty til min elskede barnevogn ! Og gå rundt med ham i 10 min. så var han faldet helt til ro og jeg lagde ham i vuggen ... Og nu sover han endelig ..  .
Jeg har som min mor fået konstateret migræne , og jeg har det SÅ skidt hele tiden ..(Har ik fået medicin endnu)

Føler slet ikke jeg får hjælp fra Daniel .. Min svigermor har ikke rigtig lyst til at passe ham mere ... Føler mig så hjælpeløs . Og træt !

Skulle bare lige ha lidt luft ..  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2011

LR85

øv, så lige du slet ikke var blevet svaret.

og jeg kender de her tigerspringsperioder alt for godt.

Det er nemlig virkelig hårdt og det er en SÅ svær ballance med a bede om hjælp og forvente hjælp. Det er da også ærgeligt a svigermor ikke er så meget på banen mere.

Har du en veninde eller lign der kan tage ham, bare et par timer? Det gør jo virkelig underværker.

Ja, ingen råd, blot et par ord om a jeg GODT kan forstå dig. Man kan godt føle sig meget alene om det til tider.. og det er sgu hårdt a være mor

Anmeld

30. marts 2011

Zeus

morethanperfect skriver:

Årrrh ... Jeg TROR Oscar er inde i et tigerspring men hold kæft hvor er det hårdt denne gang !! .. Han laver ikke andet end og skrige dagen lang .. Han sover og skriger .. Nu er han lige blevet puttet efter 2 timers skrigeri fordi han var træt , men ikke ville sove .. Min kæreste har været på arbejde(fik fri kl 16.) men gik i seng for en time siden , og jeg gik frem og tilbage med Oscar i heeele lejligheden og min kæreste lå bare og prøvede og sove .. Til sidst måtte jeg ty til min elskede barnevogn ! Og gå rundt med ham i 10 min. så var han faldet helt til ro og jeg lagde ham i vuggen ... Og nu sover han endelig ..  .
Jeg har som min mor fået konstateret migræne , og jeg har det SÅ skidt hele tiden ..(Har ik fået medicin endnu)

Føler slet ikke jeg får hjælp fra Daniel .. Min svigermor har ikke rigtig lyst til at passe ham mere ... Føler mig så hjælpeløs . Og træt !

Skulle bare lige ha lidt luft ..  

Havde du boet i nærheden, havde jeg tilbudt at køre en tur med ham i barnevognen  Det lyder bestemt ikke som om, at du har det for nemt..

Cajsa er også ved at starte op tror jeg, hun har været halv hysterisk siden i forgårs, og vil ingenting.. Det ene øjeblik nyder hun at ligge og lege med sin peter plys halløj, og det næste øjeblik skriger hun i vilden sky, som om der var nogen der havde nevet (nivet?) hende bagi 

Anmeld

30. marts 2011

morethanperfect

louiseandersen85 skriver:

øv, så lige du slet ikke var blevet svaret.

og jeg kender de her tigerspringsperioder alt for godt.

Det er nemlig virkelig hårdt og det er en SÅ svær ballance med a bede om hjælp og forvente hjælp. Det er da også ærgeligt a svigermor ikke er så meget på banen mere.

Har du en veninde eller lign der kan tage ham, bare et par timer? Det gør jo virkelig underværker.

Ja, ingen råd, blot et par ord om a jeg GODT kan forstå dig. Man kan godt føle sig meget alene om det til tider.. og det er sgu hårdt a være mor

Mine veninder går i skole og arbejder og har tonsvis af lektier hele tiden ... Jeg prøvede og lade hans faster passe ham lidt , men ligeså snart de kom ind af døren skreg han i en halv time , og hun vidste ikke hvad hun skulle stille op , så hun kørte tilbage til mig med ham igen .. Mødte en skrigende barnevogn .. :/

Anmeld

30. marts 2011

morethanperfect

Zeus skriver:

Havde du boet i nærheden, havde jeg tilbudt at køre en tur med ham i barnevognen  Det lyder bestemt ikke som om, at du har det for nemt..

Cajsa er også ved at starte op tror jeg, hun har været halv hysterisk siden i forgårs, og vil ingenting.. Det ene øjeblik nyder hun at ligge og lege med sin peter plys halløj, og det næste øjeblik skriger hun i vilden sky, som om der var nogen der havde nevet (nivet?) hende bagi 

Taak 

Jeg syns heller ikke det er nemt .. :/

Årrrh nej dog ! Håber ikke det blir ligesom Oscars !!

Anmeld

30. marts 2011

Zeus

morethanperfect skriver:

Taak 

Jeg syns heller ikke det er nemt .. :/

Årrrh nej dog ! Håber ikke det blir ligesom Oscars !!

Har du så opdaget at han kan nogen nye ting? Cajsa har kæmpet en kamp for at fødderne i munden, og det kunne hun i forgårs (eller var det 3 dage siden).. Så kom der endnu en ny ting inden for de sidste 3 dage, og så kunne jeg godt se hvor det bar hen  Idag siger hun lyde med lukket mund, det har hun aldrig gjort før.. Og brummer mig igen på skulderen, det begyndte hun også på sidst der var et tigerspring..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.