Liva Siljas vej til Verden <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. marts 2011

MissGeoh

Liva Silja skriver:

Tak 

Hun er bare helt fantastisk og meget nem.  Det er skønt endelig at have hende ude hos mig!

Dejligt..

Så dig godt i bussen i fredags, men du kiggede bare ned da jeg kom ind, så ville ikke sige hej.. :/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2011

Liva Silja

MissGeoh skriver:

Dejligt..

Så dig godt i bussen i fredags, men du kiggede bare ned da jeg kom ind, så ville ikke sige hej.. :/

Hvor var det henne? 

jeg ser ikke en skid, er så møg træt i de her dage 

Anmeld

29. marts 2011

MissGeoh

Liva Silja skriver:

Hvor var det henne? 

jeg ser ikke en skid, er så møg træt i de her dage 

Det var på vej ind i byen.. Mener det var i Fredags..

Men det er jo helt forståeligt..

Anmeld

29. marts 2011

Liva Silja

MissGeoh skriver:

Det var på vej ind i byen.. Mener det var i Fredags..

Men det er jo helt forståeligt..

Var inde i byen i torsdags, skulle til læge. Måske var det der?

Men var virkelig træt, og havde vidst også Liva med 

Har slet ikke set noget 

Anmeld

29. marts 2011

MissGeoh

Liva Silja skriver:

Var inde i byen i torsdags, skulle til læge. Måske var det der?

Men var virkelig træt, og havde vidst også Liva med 

Har slet ikke set noget 

Det kan også være det var torsdag.. Ja så godt du havde barnevogn med..

Anmeld

29. marts 2011

Bare mig..

Liva Silja skriver:

Vi fik det filmet, dog ikke det hele. Desværre. Men måtte bare have min mor oppe ved mig 

Ja, det er en ganske forfærdelig tur at skulle gå, føj der er langt og så i sådan en tilstand 

Nå, det var godt

Det var meningen at jeg skulle have billeder og helst filmet meget af min fødsel, men min kæreste glemte det under fødslen, så idag er jeg SÅ ked af at jeg intet har.. Knap nok fra da hun lige var kommet ud Og min kæreste ville ikke have min mor skulle med, hvilket egentlig var meningen, indtil en uge inden termin, så hun kunne tage billeder og filme.. Men kæresten mente, at han kunne klare det, men nej, det glemte han, og jeg tænkte, at gode grunde, heller ikke lige over det.. Øv øv øv!

Anmeld

29. marts 2011

Fru Nielsen

Hejsa skat

Lyder sku helt underligt at skrive tillykke med hende herinde..... Haha! For har jeg vist sagt et par gange.....

Men tillykke med det lille vidunder.... Og ja hun er sku vidunderlig, både på alle billederne med sørme også i virkeligheden.... Mmmm, lille trunte!!

Anmeld

29. marts 2011

BabyNilas

Stort tillykke med din lille prinsesse

Anmeld

30. marts 2011

Liva Silja

Nicolinesmor170510 skriver:

Nå, det var godt

Det var meningen at jeg skulle have billeder og helst filmet meget af min fødsel, men min kæreste glemte det under fødslen, så idag er jeg SÅ ked af at jeg intet har.. Knap nok fra da hun lige var kommet ud Og min kæreste ville ikke have min mor skulle med, hvilket egentlig var meningen, indtil en uge inden termin, så hun kunne tage billeder og filme.. Men kæresten mente, at han kunne klare det, men nej, det glemte han, og jeg tænkte, at gode grunde, heller ikke lige over det.. Øv øv øv!

hvor ærgeligt

og det er jo bare noget man ikke lige får igen 

jeg er ihvertfald glad for vi fik en masse billeder og filmet lidt, det er sjovt at sidde og kigge det igennem når man har fået fødslen lidt på afstand

Anmeld

30. marts 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

STORT tillykke med prinsessen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.