Loggi's dengse gruppe stinker...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

532 visninger
8 svar
0 synes godt om
22. februar 2008

Mikkelmusen

ha ha i stinker allesammen... :))

Ahh i kan ta det, bær over med mig... JEG ER MEGA JALOUX OVER I ALLESAMMEN SKAL HYGGE IMORGEN... Ja store bogstaver.. og det var ikke en fejl. Det er til at tude over min opførsel nu, men hold kæft hvor er det unfair i skal lave alt det sjove uden mig, og synge og æde alt muligt lækker...

I ER DUMME...>(

Fra søndag og en 2 uger frem kommer jeg ikke på baby.dk eller NB. Så kan i lære det... :P

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2008

Loggidut

harhhhh......har du stadig ikke muligheden....du er bare så meget velkommen søde ven.....lol....hvor er du najse...vi stinker...ja gu gør vi så...men det er mest under patterne og i navlen...lååååål8D

Anmeld

22. februar 2008

Tynen

Hvor bor du henne? Du skal sgu med engang!! Kan godt forstå du er øf-øf over det! :'( Øv, du må sgu med næste gang! Trine

Anmeld

22. februar 2008

Mikkelmusen

Lolland... Jeg kunne køre med Susan men der er ingen der gider passe Filuca,... Eller ingen som er kvalificerede :P

Anmeld

22. februar 2008

Tynen

Så må vi lave kæmpe babytræf!! :)

Så skal du altså med!!

Trine

Anmeld

22. februar 2008

Tut

JEG VIL OGSÅ MED!!!!!!! :D Men men, farfar's 75 års fødselsdag kommer desværre før jer tøser.... Sorry :D Men, NØJ hvor er jeg misundelig... Og da jeg troede at jeg godt kunne komme med, gik jeg straks på nettet og bestilte en t'shirt med skriften "tuttelitut" på - og den er bare FED :D Men nu får jeg den jo slet ikke brugt... :'( Heldigt at min lille niece også kalder mig TUT, så kan jeg havde den på når jeg ser hende :D Anyway, RIGTIG god fornøjelse i morgen :D [blå][u]Her har i MIN bestilling på hvilket billeder jeg gerne vil se:[/u] - et druk billede - et billede hvor Kalaha klipper Susan - et gruppebillede (hvor i ser søde ud) - Et gruppebillede hvor i flexer :)[/blå] KNUS :D Mette

Anmeld

22. februar 2008

Loggidut

kanon ide med bestilling på billeder...så bestiller jeg lige et af dig i din fede shirt...måske med morgenhår...hvem ved...stemmer du ikke lige længere nede hvor der står afstemning? det er en drøn god ide med den shirt altså....8D [citat][f][småt]Tut skriver:[/småt][/f] JEG VIL OGSÅ MED!!!!!!! :D Men men, farfar's 75 års fødselsdag kommer desværre før jer tøser.... Sorry :D Men, NØJ hvor er jeg misundelig... Og da jeg troede at jeg godt kunne komme med, gik jeg straks på nettet og bestilte en t'shirt med skriften "tuttelitut" på - og den er bare FED :D Men nu får jeg den jo slet ikke brugt... :'( Heldigt at min lille niece også kalder mig TUT, så kan jeg havde den på når jeg ser hende :D Anyway, RIGTIG god fornøjelse i morgen :D [blå][u]Her har i MIN bestilling på hvilket billeder jeg gerne vil se:[/u] - et druk billede - et billede hvor Kalaha klipper Susan - et gruppebillede (hvor i ser søde ud) - Et gruppebillede hvor i flexer :)[/blå] KNUS :D Mette [/citat]

Anmeld

22. februar 2008

Tut

[citat][f][småt]Loggidut skriver:[/småt][/f] kanon ide med bestilling på billeder...så bestiller jeg lige et af dig i din fede shirt...måske med morgenhår...hvem ved...stemmer du ikke lige længere nede hvor der står afstemning? det er en drøn god ide med den shirt altså....8D [/citat] Det skal du da få - men det må blive i morgen, da den ligger på Noah's værelse og han putter nu... Knus

Anmeld

22. februar 2008

Loggidut

det vil jeg da glæde mig vildt meget til...lol [citat][f][småt]Tut skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Loggidut skriver:[/småt][/f] kanon ide med bestilling på billeder...så bestiller jeg lige et af dig i din fede shirt...måske med morgenhår...hvem ved...stemmer du ikke lige længere nede hvor der står afstemning? det er en drøn god ide med den shirt altså....8D [/citat] Det skal du da få - men det må blive i morgen, da den ligger på Noah's værelse og han putter nu... Knus[/citat]

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.