Hvem & hvornår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.085 visninger
13 svar
0 synes godt om
29. marts 2011

Williams'Mor

Hej Folkens!!

Så er der kun 5 uger tilbage til lille William er sat til at komme til verden. Juuuhu!!!
Når, men: Jeg tænker meget tit på Williams fødselsdag, Jul, nytår osv.
Jeg er meget i tvivl om hvem der skal have William hvornår.
Jeg regner med at jeg får den fulde forældremyndighed, hvilket jeg er meget glad for da faren ikke har været en del af noget som helst og ikke har interesseret sig for mig og William indtil videre.
Jeg ville helst gerne ha' det mig der har ham på fødselsdage & Juleaften, nytår de første 2 år & så at faren kunne have William dagen før jul&fødselsdag.  Nytårsaften ved jeg ikke ville gøre faren noget da han er meget umoden og heller vil drikke og feste den nat ind at passe børn.

Jeg er i tvivl om det jeg gerne vil er meget forkert. Hvad syntes i?

Knus herfra!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2011

Williams'Mor

Slet ingen der har en mening??

Anmeld

29. marts 2011

morethanperfect

Williams'Mor skriver:

Hej Folkens!!

Så er der kun 5 uger tilbage til lille William er sat til at komme til verden. Juuuhu!!!
Når, men: Jeg tænker meget tit på Williams fødselsdag, Jul, nytår osv.
Jeg er meget i tvivl om hvem der skal have William hvornår.
Jeg regner med at jeg får den fulde forældremyndighed, hvilket jeg er meget glad for da faren ikke har været en del af noget som helst og ikke har interesseret sig for mig og William indtil videre.
Jeg ville helst gerne ha' det mig der har ham på fødselsdage & Juleaften, nytår de første 2 år & så at faren kunne have William dagen før jul&fødselsdag.  Nytårsaften ved jeg ikke ville gøre faren noget da han er meget umoden og heller vil drikke og feste den nat ind at passe børn.

Jeg er i tvivl om det jeg gerne vil er meget forkert. Hvad syntes i?

Knus herfra!!!

Det blir spændene

Selvom mig og Daniel er sammen , havde jeg Oscar den første jul . Det nok det eneste jeg kan hjælpe med .. Jeg syns personligt at moderen skal ha babyen den første jul hvis hun ammer osv.. 

Anmeld

29. marts 2011

Williams'Mor

- Det bliver rigtig spændene ja. Hehe:-D

- Jeg er helt sikker på jeg skal have William den første jul & på hans første fødselsdag, jeg er bare meget usikker på om jeg kan få lov til at ha' ham andet år i træk også. Vil meget gerne have de første 2 år. Og efter der kan mig og jonas skiftes til at ha' lilletrolden. Ved bare ikke om det er helt vildt forkert af mig eller

Anmeld

29. marts 2011

henh01

Man siger gerne at du har barnet det første år og samværet vil være begrænset. Herefter bliver alle helligdage delt.. Sådan er det. Jeghavde også meget svært ved at accepterer at en mand der viste så lidt interesse og kun havde hende mens det var sjovt at lege far, droppede aftaler, svigtede hende osv skulle have lov at have hende på de helligdage der nu engang altid har betydet meget for mig. Jeg mente af en eller anden grund at jeg fortjente det mere end ham. Men SFV har andre briller på.

Anmeld

29. marts 2011

Williams'Mor

henh01 skriver:

Man siger gerne at du har barnet det første år og samværet vil være begrænset. Herefter bliver alle helligdage delt.. Sådan er det. Jeghavde også meget svært ved at accepterer at en mand der viste så lidt interesse og kun havde hende mens det var sjovt at lege far, droppede aftaler, svigtede hende osv skulle have lov at have hende på de helligdage der nu engang altid har betydet meget for mig. Jeg mente af en eller anden grund at jeg fortjente det mere end ham. Men SFV har andre briller på.

Åhhh pivpivpiv:-(( Så må jeg jo sige at han skal have lille william det andet år på juleaften. & Williams fødselsdag må vi jo dele op så jeg har ham halvdelen af dagen & Faren efter.:/

Anmeld

29. marts 2011

henh01

Williams'Mor skriver:

Åhhh pivpivpiv:-(( Så må jeg jo sige at han skal have lille william det andet år på juleaften. & Williams fødselsdag må vi jo dele op så jeg har ham halvdelen af dagen & Faren efter.:/

Min datters far og jeg har aftalt at jeg har hende fast på hendes fødselsdag

Anmeld

29. marts 2011

Williams'Mor

henh01 skriver:

Min datters far og jeg har aftalt at jeg har hende fast på hendes fødselsdag

Tror desværre bare ALDRIG han vil gå med til :-(((
Men hvis jeg får fuld forældremyndighed håber jeg på atk unne bestemme det skal være sådan!

Anmeld

29. marts 2011

henh01

Williams'Mor skriver:

Tror desværre bare ALDRIG han vil gå med til :-(((
Men hvis jeg får fuld forældremyndighed håber jeg på atk unne bestemme det skal være sådan!

Det kan du desværre ikke...

Anmeld

29. marts 2011

Williams'Mor

henh01 skriver:

Det kan du desværre ikke...

Åha :-((((!! Jeg kan ikke holde ud hvis jeg skal undvære lille WIlliam på sin første fødselsdag & jul! Men jeg gør alt hvad jeg kan for at få ham ihvertfald det første år!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.