forslag til diskussion

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.608 visninger
9 svar
0 synes godt om
29. marts 2011

merle2010

hjælp mig piger, er bare gået død i det her.. er igang med at skrive eksamens opgave til pædagogik på pædagoguddannelsen.. jeg skriver om hvordan man gennem anerkendene pædagogik, kan fremme læring... men nu mangler jeg noget at diskustere.. ved det slet ikke... skal jeg diskutere brugen af anerkendene pædagogik, no´get om læring i dagtilbud eller HVAD??? HJÆLP

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2011

*Toffee*

Du skal vel diskutere din valgte teori i forhold til din problemformulering.

Anmeld

29. marts 2011

henh01

nævn institutionens habitus Hvilken betydning har institutionens habitus for gennemførelsen af en anerkendende pædagogik.

Det er meget svært at skrive hvad du kan diskuterer om i en opgave man ikke aner hvad omhandler

Hilsen én der fik 12 i sin pædagogik eksamen

Anmeld

29. marts 2011

*Toffee*

henh01 skriver:

nævn institutionens habitus Hvilken betydning har institutionens habitus for gennemførelsen af en anerkendende pædagogik.

Det er meget svært at skrive hvad du kan diskuterer om i en opgave man ikke aner hvad omhandler

Hilsen én der fik 12 i sin pædagogik eksamen

For at kunne komme med forslag til diskussion skal man vel sådan set vide hvad problemformuleringen omhandler, i og med det er den der skal diskuteres.

Anmeld

29. marts 2011

henh01

Toffi skriver:

For at kunne komme med forslag til diskussion skal man vel sådan set vide hvad problemformuleringen omhandler, i og med det er den der skal diskuteres.

Ja men får man institutionens habitus med i ens eksamen så smerter pædagogik underviseren

Anmeld

29. marts 2011

henh01

Toffi skriver:

Hun skriver jo også at den omhandler anerkendende pædagogik og dens virkning på barnets udvikling

Anmeld

29. marts 2011

henh01

henh01 skriver:

Hun skriver jo også at den omhandler anerkendende pædagogik og dens virkning på barnets udvikling

RETTELSE: Virkning på barnets læring

Til TS har du husket at difinere begreberne LÆRING og INDLÆRING?

Anmeld

29. marts 2011

*Toffee*

henh01 skriver:

Jo jo, jeg mener bare at vi skal have problemformuleringen at vide før vi kan komme med et kvalitativt bud på en diskussion

Anmeld

29. marts 2011

henh01

Toffi skriver:

Jo jo, jeg mener bare at vi skal have problemformuleringen at vide før vi kan komme med et kvalitativt bud på en diskussion

egentlig burde man læse hele opgaven før man kan give et kvalitativt svar

Anmeld

29. marts 2011

*Toffee*

henh01 skriver:

egentlig burde man læse hele opgaven før man kan give et kvalitativt svar

Ja der er vi slet ikke uenige  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.