<3 Mor-Til-Matilde <3 skriver:
Hej Piger..
Hvor længe må små børn ha feber?? Og er der intet og gøre udover panodil??
Vi har en lille trold på 10 mdr, som har haft feber siden søndag, den svinger mellem 38,5 og 39,8, vi har været ved lægen to gange.. Den første gang fordi jeg troede det var hendes ører men dette mente lægen ikke, og anden gang (idag) fordi hendes feber toppede 39,8 og hun var blevet dvaske..
Men lægen siger at det bare er en virus, men det er jo klart når den lille bandit liver helt op og griner og pludre lige så snart man kommer ind til lægen, og når vi så sidder i bilen hjem starter sirenen igen.. 
Kom med nogle trøstene ord og sig at det snart går over... 
Knus en træt og begyndende små syg mor.. 
Jeg ved ikke hvor længe de må have feber, men jeg kan trøste dig med vi har haft en tur med Emilie.
Hun har været syg en gang i sit 11 måneder lange tid og der var hun syg i 8 dage med feber. Hun havde også svingende feber, dog lidt lavere end Mathilde, men nogen lunde som du beskriver.
Vi var også ved lægen fordi vi troede det var ørene, men det var det heller ikke. Det eneste jeg kan trøste dig med er det bliver bedre snart.
Men forvent det kan tage et par dage mere selvom det er SÅ hårdt. Læg hende lidt højere med hovedet, hvis hun ikke allerede gør det- selvom lægen ikke kan se noget på ørene kan det godt være rart for dem.
og fortsæt med at give hende panodil til natten, det gjorde vi hvertfald. Der er ikke så meget andet at gøre end bare at putte om hende og give hende hvad hun nu vil have indebors, også selvom det måske ikke lige er det mest korrekte.
God bedring med hende søde.
Jeg håber hun snart bliver frisk.
Anmeld