Den første gode nyhed....
D. 23 marts var det bedstefar Jørgens (mors forlovede) fødselsdag, og vi tog hjem til ham om tirsdagen, som vi næsten altid gør, for jeg har fri der. Så jeg valgte at han skulle ha gaven tirsdag d. 22 marts,(den jeg havde lavet), så jeg fik set hans ansigt når han fik den, jeg ville nemlig komme senere om onsdagen, da jeg jo skulle på arbejde. Linket viser billedet jeg havde lavet.
https://www.baby.dk/debat/86694pi1/navlestrengen/fik-lavet-foedselsdagsgaver-.aspx
Han blev SÅ glad for billedede af mor og synes det er SÅ flot. Så da han holdte fødselsdag om onsdagen, vidste han gaven til ALLE, for de skulle bare se den, og han synes det var den bedste gave. Det var bare så dejligt at hører og se hvor glad han blev for gaven.
Den anden gode nyhed....
I dag fik vi en akuttid hos ørelægen(en anden) til børnene for at være SIKKER på der ikek var noget med deres ører. Han kiggede i ørene, brugte trykmåleren og testede for at de kunen hører, ligesom den test de får som nyfødt, OG.......
der var INGEN ting. Ingen væske, ingen problemer med at hører. Så nu kan jeg sige: "hvad sagde jeg" til min søs, som synes Cassandra har noget med ørerne fordi hun ikke snakker så godt som min nevø. Ikke at jeg har tænk mig at sige sådan.
Men hvor er det dejligt at vide jeg IKKE har ører børn og at der INTET er med deres ører.
Jeg håber I alle har haft en super god dag.
Anmeld