2 gode nyheder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

652 visninger
13 svar
0 synes godt om
29. marts 2011

lion

Den første gode nyhed....

D. 23 marts var det bedstefar Jørgens (mors forlovede) fødselsdag, og vi tog hjem til ham om tirsdagen, som vi næsten altid gør, for jeg har fri der. Så jeg valgte at han skulle ha gaven tirsdag d. 22 marts,(den jeg havde lavet), så jeg fik set hans ansigt når han fik den, jeg ville nemlig komme senere om onsdagen, da jeg jo skulle på arbejde. Linket viser billedet jeg havde lavet.

https://www.baby.dk/debat/86694pi1/navlestrengen/fik-lavet-foedselsdagsgaver-.aspx

Han blev SÅ glad for billedede af mor og synes det er SÅ flot. Så da han holdte fødselsdag om onsdagen, vidste han gaven til ALLE, for de skulle bare se den, og han synes det var den bedste gave. Det var bare så dejligt at hører og se hvor glad han blev for gaven.

Den anden gode nyhed....

I dag fik vi en akuttid hos ørelægen(en anden) til børnene for at være SIKKER på der ikek var noget med deres ører. Han kiggede i ørene, brugte trykmåleren og testede for at de kunen hører, ligesom den test de får som nyfødt, OG.......

der var INGEN ting. Ingen væske, ingen problemer med at hører. Så nu kan jeg sige: "hvad sagde jeg" til min søs, som synes Cassandra har noget med ørerne fordi hun ikke snakker så godt som min nevø.  Ikke at jeg har tænk mig at sige sådan.

Men hvor er det dejligt at vide jeg IKKE har ører børn og at der INTET er med deres ører.

Jeg håber I alle har haft en super god dag.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2011

TbCp

Hvor skønt at han blev så glad for gaven det varmer om hjertet når man har brugt så lang tid på en gave og man virkelig kan se at de bliver glade

Og dejligt at ørerne er som de skal være

Anmeld

29. marts 2011

anna-jonas

lion skriver:

Den første gode nyhed....

D. 23 marts var det bedstefar Jørgens (mors forlovede) fødselsdag, og vi tog hjem til ham om tirsdagen, som vi næsten altid gør, for jeg har fri der. Så jeg valgte at han skulle ha gaven tirsdag d. 22 marts,(den jeg havde lavet), så jeg fik set hans ansigt når han fik den, jeg ville nemlig komme senere om onsdagen, da jeg jo skulle på arbejde. Linket viser billedet jeg havde lavet.

https://www.baby.dk/debat/86694pi1/navlestrengen/fik-lavet-foedselsdagsgaver-.aspx

Han blev SÅ glad for billedede af mor og synes det er SÅ flot. Så da han holdte fødselsdag om onsdagen, vidste han gaven til ALLE, for de skulle bare se den, og han synes det var den bedste gave. Det var bare så dejligt at hører og se hvor glad han blev for gaven.

Den anden gode nyhed....

I dag fik vi en akuttid hos ørelægen(en anden) til børnene for at være SIKKER på der ikek var noget med deres ører. Han kiggede i ørene, brugte trykmåleren og testede for at de kunen hører, ligesom den test de får som nyfødt, OG.......

der var INGEN ting. Ingen væske, ingen problemer med at hører. Så nu kan jeg sige: "hvad sagde jeg" til min søs, som synes Cassandra har noget med ørerne fordi hun ikke snakker så godt som min nevø.  Ikke at jeg har tænk mig at sige sådan.

Men hvor er det dejligt at vide jeg IKKE har ører børn og at der INTET er med deres ører.

Jeg håber I alle har haft en super god dag.

Super helene...............Både at Jørgen blev glad for perlebilledet, og at dine unger ikke har øre problemer.

Anmeld

29. marts 2011

Barbamama

Ej hvor godt. Det må være dejligt at få at vide at det hele er fint!!!

Og helt vildt godt at han blev glad for billederne!!! Du er også bare kanon god til det!!!

Anmeld

29. marts 2011

lion

TbCp skriver:

Hvor skønt at han blev så glad for gaven det varmer om hjertet når man har brugt så lang tid på en gave og man virkelig kan se at de bliver glade

Og dejligt at ørerne er som de skal være

Ja det er dejligt han blev glad for gaven, for jeg vidste jo ikek hvad han ville sige til billedet, og om han synes det lignede.

Skønt med de ører

Anmeld

29. marts 2011

lion

michella80 skriver:

Ej hvor godt. Det må være dejligt at få at vide at det hele er fint!!!

Og helt vildt godt at han blev glad for billederne!!! Du er også bare kanon god til det!!!

Det er SÅÅÅ dejligt at få af vide alt er ok med deres ører.

Mange tak Michella

Anmeld

29. marts 2011

Barbamama

lion skriver:

Det er SÅÅÅ dejligt at få af vide alt er ok med deres ører.

Mange tak Michella

Ja så skal du ikke gå og bekymre dig over det mere!

Anmeld

29. marts 2011

lion

anna-jonas skriver:

Super helene...............Både at Jørgen blev glad for perlebilledet, og at dine unger ikke har øre problemer.

Ja skønt han blev glad for billedet.

Endnu mere godt at ungerne ikk har øreproblemer, det havde/har jeg haft i mange år. Jeg tror jeg var 21 år før jeg hørte nogenlunde ordentlig.

Min søs går meget op i det og Cassandras sporg, lidt for meget nogen gange, hun kan gøre mig helt i tvivl, selvom jeg ved bedre.

Men nu har alle mine 3 nevøer ørerproblemer, og alle 3 fået dræn i. Nicklas fik for første gang i går, og Patrick for 2 el. 3 gang. Jannick har mange gange, da de ryger ud. Men Nicklas fylder først 1 år 31 maj, og Patrick bliver 3 på fredag

Anmeld

29. marts 2011

KWL

Er vildt inponeret. Hold da op de er flotte

Anmeld

29. marts 2011

lion

michella80 skriver:

Ja så skal du ikke gå og bekymre dig over det mere!

Nej det er bare SÅ dejligt. Især fordi min søs køre i det og hun tro hun VED der er noget med Cassandras ører fordi hun ikke snakker som Patrick

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.