Spørgsmål til jer der har kunne mærke ægget sætte sig fast..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

617 visninger
5 svar
0 synes godt om
29. marts 2011

Anonym trådstarter

Hvor lang tid er det man kan mærke det? 

Taler vi om min. timer, en hel aften el dag?

Jeg kunne nemlig mærke noget i går som jeg aldrig har mærket før, og kombineret med en stor træthed tænker jeg det måske kunne være det.. Men det var der i ca. 10 min.. så ved ikke om det kunne have været ægget der har sat sig fast??

På forhånd tak for svar..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2011

Mauser.

Altså jeg kunne mærke det i en uge op til mens ca. det var bare sådan en brændende / stikkende fornemmelse .. Jeg var ret sikker på at det var det da det var der 

Anmeld

29. marts 2011

Anonym trådstarter

Mulleunge skriver:

Altså jeg kunne mærke det i en uge op til mens ca. det var bare sådan en brændende / stikkende fornemmelse .. Jeg var ret sikker på at det var det da det var der 

Okay.. en hel uge det havde jeg ikke regnet med, troede det var meget kortere tid..

men tak for svar

Anmeld

29. marts 2011

Anonym trådstarter

Mon der er andre med erfaring?

Anmeld

30. marts 2011

smlmea

Jeg har kunne mærke det 2 gange,og i begge tilfælde vare det et sted mellem 1 og 2 timer.

Det er en sviende/brændende fornæmmelse,blandet med hvis du forstiller dig,der bliver skåret i dig.

Hos mig gør det faktisk ret ondt.

Man kan ikke mærke det i en hel uge,det man kan mærke der,er at livmodernen arbejder.

Anmeld

30. marts 2011

Anonym trådstarter

smlmea skriver:

Jeg har kunne mærke det 2 gange,og i begge tilfælde vare det et sted mellem 1 og 2 timer.

Det er en sviende/brændende fornæmmelse,blandet med hvis du forstiller dig,der bliver skåret i dig.

Hos mig gør det faktisk ret ondt.

Man kan ikke mærke det i en hel uge,det man kan mærke der,er at livmodernen arbejder.

Ihh tak, ja nok også mere sådan en fornemmelse jeg havde Så  for den er der i denne mdr.. Kunne være dejligt.. 

Tak for at dele din oplevelse med mig.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.