Hvordan hjælper jeg ham til at kravle?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

687 visninger
9 svar
0 synes godt om
29. marts 2011

heidi30

Malte er 7 mdr. og en sjat og han vil meget gerne kravle, men kan ikke.  

Han skyder røven i vejret, men hans hovedet "borer" han ned i gulvet og sådan kommer han jo ingen steder . Jeg har prøvet at "skubbe" hans ben ind under ham så han kommer op og alt mulig andet, men han blir sur når jeg prøver. Så jeg lader ham bare ligger, men det ender altid med at jeg blir nød til at tage ham op da han blir så sur at han skriger højt.

Nogle gange lader jeg ham ligge lidt når han skriger, det hjælper ham jo heller ikke hvis jeg tager ham op hele tiden. Men jeg synes ikke, han rigtig kommer nogle steder med det kravleri.

Nogle råd?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2011

L.J.L

heidi30 skriver:

Han skyder røven i vejret, men hans hovedet "borer" han ned i gulvet og sådan kommer han jo ingen steder . Jeg har prøvet at "skubbe" hans ben ind under ham så han kommer op og alt mulig andet, men han blir sur når jeg prøver. Så jeg lader ham bare ligger, men det ender altid med at jeg blir nød til at tage ham op da han blir så sur at han skriger højt.

Nogle gange lader jeg ham ligge lidt når han skriger, det hjælper ham jo heller ikke hvis jeg tager ham op hele tiden. Men jeg synes ikke, han rigtig kommer nogle steder med det kravleri.

Nogle råd?

lad ham tage den tid han behøver, han skal nok komme efter det før eller siden.

Min søn lå og møffede rundt i 3-4 mdr før han kom op på alle fire og kunne komme fremad

Anmeld

29. marts 2011

heidi30

linselouise skriver:

lad ham tage den tid han behøver, han skal nok komme efter det før eller siden.

Min søn lå og møffede rundt i 3-4 mdr før han kom op på alle fire og kunne komme fremad

Jamen det vil jeg også, men han blir simpelthen så sur og ligger bare og skriger.

Håber virkelig snart han fanger fidusen 

Anmeld

29. marts 2011

L.J.L

heidi30 skriver:

Jamen det vil jeg også, men han blir simpelthen så sur og ligger bare og skriger.

Håber virkelig snart han fanger fidusen 

han er bare utålmodig som alle andre børn Den bedste måde han kan lære det på er ved selv at komme op på alle fire, når han blive sur så sæt ham op istedet for.

Anmeld

29. marts 2011

LRJ

heidi30 skriver:

Nogle råd?

Lad ham tage den tid han tager, men du kan Hjælpe ham med balancen ved at proppe en ballon eller blød bold under hans mave

Anmeld

29. marts 2011

heidi30

linselouise skriver:

han er bare utålmodig som alle andre børn Den bedste måde han kan lære det på er ved selv at komme op på alle fire, når han blive sur så sæt ham op istedet for.

Det gør jeg også nogle gange, andre gange tager jeg ham op. Men jeg må være tålmodig ligesom ham 

Anmeld

29. marts 2011

heidi30

Lone H. skriver:

Lad ham tage den tid han tager, men du kan Hjælpe ham med balancen ved at proppe en ballon eller blød bold under hans mave

Det lyder da som en sjov ide, det må prøves 

Anmeld

29. marts 2011

L.J.L

heidi30 skriver:

Det gør jeg også nogle gange, andre gange tager jeg ham op. Men jeg må være tålmodig ligesom ham 

Det forstår jeg godt, jeg var selv meget utålmodig også, men lige så snart han kan kravle vil du drømme dig tilbage til dengang hvor han kun kunne ligge og kigge ligeud

Anmeld

29. marts 2011

LRJ

heidi30 skriver:

Det lyder da som en sjov ide, det må prøves 

Ja vi prøvede det os og det hjalp på balancen , fandt kun ud af det, fordi jeg lånte en baby motorik bog på biblioteket

Anmeld

29. marts 2011

heidi30

linselouise skriver:

Det forstår jeg godt, jeg var selv meget utålmodig også, men lige så snart han kan kravle vil du drømme dig tilbage til dengang hvor han kun kunne ligge og kigge ligeud

Det er det alle siger og jeg tænker også at jeg skal huske at nyde den alder og de ting han kan nu. Men jeg er nok lidt utålmodig og lidt træt at hans skrig 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.