Sygemeldt fra arbejdet...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

470 visninger
4 svar
0 synes godt om
19. oktober 2008

stine_olesen

Ja så tuller jeg allerede rundt her hjemme har jeg gjort i 14 dage nu og regner med og skulle det til jeg føder i januar, håber jo meget på det ikke bliver før.
Fik den hyggelige nydhed at jeg har begyndende bækkenløsning, øv og oven i så når jeg laver for meget fysisk eller også bare hvis jeg laver ingen ting har jeg det med at få en del pluk veer, rimelig ubehageligt når det kommer lidt for tit, går man med en frygt om åh nej er det nu eller er det bare for sjovt..
Men den lille spraller som en jeg ved ikke hvad så der er liv og det er dejligt. Men så er der ihvertfal blevet god tid til at opdrage den lille hvalp vi fik for en uge siden, en rigtig frækkert hi..

Er der nogen af jer der har problemer med graviditeten??

Knus Stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2008

finkedinke

Hej Stine
Jeg har næsten været sygemeldt hele graviditeten, med flere forskellige symptomer men fælles er at jeg er i fare for at miste graviditeten. Men nu er jeg gudskelov så langt at det kan gå godt hvis jeg føder før tid.

Jeg har i forvejen to piger på 7 år og 3 år. Og så har jeg tidligere mistet to graviditeter.

Dejligt med en lille hundehvalp så går ventetiden også med noget.

Berith

Anmeld

20. oktober 2008

stine_olesen

Det er en ubehagelig følelse synes jeg, at gå og være bange for at miste barnet, selv om jeg også ved jeg er så langt henne at der er stor sandsynlighed for at lægerne med deres viden kan redde det, men man vil jo helst gå tiden ud

Ja er også rigtig glad for vi fik ham nu så ligger man heller ikke og snuer hele for middagen, der er nogen fast rytmer i ens hverdag lige som hvis det var ens barn

Anmeld

3. november 2008

seaflower

Jeg går også hjemme med bækkenløsning og har gjort det siden midt i september... Og jeg KEDER mig!!!

Anmeld

3. november 2008

stine_olesen

Ved hvad du mener, der går alt for meget tid med at gå og tænke på alt muligt mærkeligt synes jeg.
HVis man så bare havde kræfter og mulighed for at lave noget vi har et baby værelse der skal laves men jeg kan ikke gøre noget ved det selv vildt belastende må man sige... så føler med dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.