Forceret forår! (billedtråd)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.304 visninger
14 svar
0 synes godt om
29. marts 2011

oo

sidste år klippede jeg et par morrelgrene af og stak dem i lunt vand nogle dage og så fik jeg dem til at blomstre før tid i spisestuen og nøøøøøj det gjorde godt efter den LANGE vinter!

nu prøver jeg lige noget andet og jeg håber I vil være med til at TVINGE foråret frem - i det mindste i sindet og hjertet  Kom med jeres allerdejligste FORÅRSBILLEDER!

Her er vores fantastiske Æbletræ i fuldt flor den 9. maj 2009:

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2011

otlitrom

Det må være det her.

Det er fra en af de første rigtige forårsaftener, hvor solen er ved at gå ned over Vejle Fjord (og Skyttehus-haven).

Anmeld

29. marts 2011

AnneBJ

Jeg har ikke lige så mange billeder på denne computer, og jeg nægter at rejse mgi før jeg skal tisse igen... Men et par af mine protesttulipaner (fra 4 dage før termin hvor jeg blev overhalet indenom intet mindre end 2 gange, af folk som fødte før mig) kunne jeg finde!

Anmeld

29. marts 2011

TbCp

Anmeld

29. marts 2011

oo

jeg sidder bare og bladrer op og ned og blir helt vildt glad ved tanken om, at foråret næææææsten er her nu

Anmeld

29. marts 2011

Vinker

Åh ja jeg glææææder mig også til det sådan rigtigt blir forår. Det er nu en fantastisk årstid.

De eneste billeder jeg lige kunne finde er fra sidste forår hvor Niklas Emil plukkede mange små blomster til mig fra haven.

Anmeld

29. marts 2011

Barbamama

Jeg kan kun finde det her billede af "vænge"-katten som kommer på besøg. Den skulle varme sig i vores havestue. Billedet er fra april sidste år

Anmeld

29. marts 2011

oo

Vinker skriver:

Åh ja jeg glææææder mig også til det sådan rigtigt blir forår. Det er nu en fantastisk årstid.

De eneste billeder jeg lige kunne finde er fra sidste forår hvor Niklas Emil plukkede mange små blomster til mig fra haven.

åh ja! jeg synes det er så fedt at påskeliljerne koster 5 kr pr bundt i netto lige nu, dem har jeg HELE tiden for tiden  og krokus ( ? ) dem har jeg ikke engang, øøøøv!

Anmeld

29. marts 2011

oo

michella80 skriver:

Jeg kan kun finde det her billede af "vænge"-katten som kommer på besøg. Den skulle varme sig i vores havestue. Billedet er fra april sidste år

nååååårh bamsekat

Anmeld

29. marts 2011

Barbamama

Tjuhl skriver:

nååååårh bamsekat

Den er SÅ sød!!!! Den er den mest kælne kat jeg nogensinde har mødt og den river ikke eller noget!!! Den er bare dejlig!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.