Bedste Clip on/off extensions?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.952 visninger
9 svar
0 synes godt om
29. marts 2011

Preghiera

Hey ladies!

Hvor kan i (der har erfaring med extensions) anbefale at købe Clip on/offs? Jeg køber over nettet i løbet af i dag, men vil lige høre om der er steder jeg skal holde mig fra/roligt købe hos

Tak for hjælpen!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2011

Preghiera

op op! Har brug for hjælp!

Anmeld

29. marts 2011

fønix

Preghiera skriver:

Hey ladies!

Hvor kan i (der har erfaring med extensions) anbefale at købe Clip on/offs? Jeg køber over nettet i løbet af i dag, men vil lige høre om der er steder jeg skal holde mig fra/roligt købe hos

Tak for hjælpen!

Jeg købte mine her http://www.hairfix.dk/farverne.html

Jeg havde dem i løbet af to dage og synes det var billigt og godt hår!! 

Anmeld

29. marts 2011

Preghiera

fønix skriver:

Uh hvor godt.... Glæder mig sådan til jeg får dem

Kigger lige siden igennem

Anmeld

29. marts 2011

Pullemulle

Preghiera skriver:

Hey ladies!

Tak for hjælpen!

Hvilken farve er du interesseret i? Jeg har nemlig nogle sorte jeg gerne vil sælge billigt

Anmeld

29. marts 2011

Preghiera

Pullemulle skriver:

Hvilken farve er du interesseret i? Jeg har nemlig nogle sorte jeg gerne vil sælge billigt

Uh sort går ikke... heh. Jeg er mellemblond/blond

Men ellers tak for budet

Anmeld

29. marts 2011

Preghiera

fønix skriver:

Hmmm er lidt nervøs ved at man ikke kan se noget om firmaet bag sitet HVIS nu noget skulle gå galt, vil jeg gerne ha' et CVRnr, adresse, tlfnr eller bare et PayPal-bevis

Er lidt paranoid, men kan lige se, man bruger 1000kr og det så går galt

Anmeld

29. marts 2011

fønix

Preghiera skriver:

Hmmm er lidt nervøs ved at man ikke kan se noget om firmaet bag sitet HVIS nu noget skulle gå galt, vil jeg gerne ha' et CVRnr, adresse, tlfnr eller bare et PayPal-bevis

Er lidt paranoid, men kan lige se, man bruger 1000kr og det så går galt

Det kan jeg godt forstå du gerne vil!! det ved jeg ikke om man får derfra 

Anmeld

29. marts 2011

lounika

Preghiera skriver:

Hey ladies!

Tak for hjælpen!

årrr ja hvad fa..... heder det nu... skal lige op i gemmerne og se .. for jeg har lavet hot fusion engeng på folk så har en side hvor man kan købe godt hår rimelig billig i forhold til ander...

engeng købte jeg noget af en dame der hed katja der solgte det på nette kan ikke huske hende "firma" men fn¤¤¤ noget lord man... man skal passe på hvad man får hjem .. der eget af det der bestemt ikke er godt.. man kan nemt blive snyt. de lver jo alle det super godt og det bedste mm.. men tro ikke på det..

Anmeld

30. marts 2011

Preghiera

lounika skriver:

årrr ja hvad fa..... heder det nu... skal lige op i gemmerne og se .. for jeg har lavet hot fusion engeng på folk så har en side hvor man kan købe godt hår rimelig billig i forhold til ander...

engeng købte jeg noget af en dame der hed katja der solgte det på nette kan ikke huske hende "firma" men fn¤¤¤ noget lord man... man skal passe på hvad man får hjem .. der eget af det der bestemt ikke er godt.. man kan nemt blive snyt. de lver jo alle det super godt og det bedste mm.. men tro ikke på det..

Nu har jeg bestilt fra hairclips.dk - hååååber det er pengene værd!

Men de virkede troværdige nok.

Men hvis du kommer i tanker om navnet på siden må du da gerne sende det - det er altid godt at ha' i baghånden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.