billig meget flot og enkel brudekjole NIXA svensk design

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
11. april 2011

musse1

Nikita Victoria skriver:

Ja, men så skal jeg have prinsessen samt hund med, self kan hunden sidde i bilen,  Kæresten skal bare lige have lappet dækket her en af dagene. Det jo så nemt for ham at tage på job når vejeret siger MC  så skal lige punke ham lidt for det døk hi hi

det er helt okay vi står godt nok lidt i flytterod, da vi skal flytte, men du siger bare til, så kan i da bare komme, så du kan prøve den.. så kan vi jo lige aftale en dag..

hehe så har han, ik så travlt med at få lavet bilen, alser mænd en gang imellem..

vi kan også aftale, vi kommer, og hvis du køber kjolen, betaler du ik benzin penge, og hvis ik du køber den betaler du benzin penge.. men det kan først blive når min mand har fri godt nok. så ved ik lige hvad du helst vil.. for du er velkommen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2011

Tystys14

musse1 skriver:

det er helt okay vi står godt nok lidt i flytterod, da vi skal flytte, men du siger bare til, så kan i da bare komme, så du kan prøve den.. så kan vi jo lige aftale en dag..

hehe så har han, ik så travlt med at få lavet bilen, alser mænd en gang imellem..

vi kan også aftale, vi kommer, og hvis du køber kjolen, betaler du ik benzin penge, og hvis ik du køber den betaler du benzin penge.. men det kan først blive når min mand har fri godt nok. så ved ik lige hvad du helst vil.. for du er velkommen.

Finder lige ud af det med kæresten  vender tilbage i løbet af idag eller i morgen

Anmeld

11. april 2011

musse1

Nikita Victoria skriver:

Finder lige ud af det med kæresten  vender tilbage i løbet af idag eller i morgen

det er helt okay ..

Anmeld

19. april 2011

musse1

gør gerne så i kan se flere billeder slet ingen, som kan bruge denne fantastiske brudekjole?

Anmeld

25. april 2011

musse1

slet ingen intresseret ?

Anmeld

2. maj 2011

musse1

9. maj 2011

musse1

slet ingen intresserede? smier den op igen

Anmeld

9. maj 2011

kiwilouise

musse1 skriver:

slet ingen intresserede? smier den op igen

man kan kun se de første 3 billeder på den

også opper jeg den da lige for dig

Anmeld

9. maj 2011

musse1

kiwilouise skriver:

man kan kun se de første 3 billeder på den

også opper jeg den da lige for dig

da min egen pc, er gået i stykker pt. har jeg smidt et link ind på forsiden af den her, så man kan se billederne

jeg takker i hvert fald, for du lige gad at oppe den

Anmeld

16. maj 2011

musse1

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.