Hvordan kan nogen gøre det???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

722 visninger
8 svar
0 synes godt om
22. februar 2008

Smølf

Jeg sad lige og surfede lidt rundt på nettet, da jeg stødte ind i denne overskrift på ekstrabladets hjemmeside: "fastspændt baby sultede ihjel -et amerikansk par i 20'erne lod deres baby 8 dage i en babystol. Mens babyen sultede ihjel spillede parret computerspil..." Jeg har ikke kunnet få mig selv til at læse artiklen... Og jeg skulle aldrig have set overskriften.:'( Hvordan kan nogen gøre sådan noget med et lille barn? Jeg sidder her med tårer i øjnene, når jeg tænker på det lille barn skæbne:'(. Det er fandme en syg verden i lever i. Det var også i nyhederne for nyligt, at en far havde slået sine 2 børn og kone ihjel med kniv... Der må bare ikke ske sådan noget! Man kan sgu da ikke slå sit barn ihjel?? Men jeg kan bare ikke lade være med at tænke på de skæbner og jeg bliver decideret ked af det, når jeg hører om sådan noget. Jeg kan bare ikke abstrahere og tænke på noget andet... Det forfølger mig i dagevis, sådan nogle historier. Er der andre der har det sådan? At man tager alverdens sorg på sig? Jeg bliver også dybt ulykkelig, når jeg ser reportager fra Darfur eller lignende steder, og man ser et udsultet barn ligge på den bare jord, dødssyg og med fluer over det hele... KH smølf -hvis fredag aften lige blev rigtig trist:'(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2008

BellaT

Hej smølf.

Hvor er det helt forfærdeligt! Stakkels lille baby. Sikke et liv og sikke en død!
Jeg kan heller ikke klare at høre sådan noget. Det forfølger mig i måneder.
Troede at jeg var halv-sær! Rart at "møde" en lidelsesfælle.
Verden er SÅ syg. Et gammelt ordsprog siger at for hvert ondt menneske findes der 12 gode mennesker. Jeg tror ikke på at det er sådan længere!
Alt det forfærdelige der sker for forsvarsløse små mennesker og dyr.
Det gør mig så afsindigt rasende og ulykkelig.
Ville ærlig talt ønske at jeg ikke havde det sådan. Det forhindrer mig i at blive rigtig lykkelig. Men sådan er det bare. Så længe der findes gennemførte onde mennesker i verden. Og dem er der efterhånden en del af.

Trist trøst fra Helle...

Anmeld

22. februar 2008

Honningblomst

Åh, nu fik jeg læst det du skrev...hader sådanne artikler og læser bevidst ALDRIG sådan noget....kan alle jer der synes det er forfærdeligt og åbenbart også vil have os andre til at læse det???!!! Ikke godt skrive en ADVARSEL i overskriften, så havde jeg aldrig gået ind på det du havde skrevet.......har nogle grimme billeder nu, som jeg godt kunne have undværet, trods det jeg kun læste en linie eller to...:'( Eva

Anmeld

22. februar 2008

MorCamilla

Hejsa... Jeg tilslutter mig her.. Jeg HADER alt hvad der har med sådan noget at gøre, men får jeg først begyndt at læse så kan jeg ikke holde op igen før jeg sidder og tuder og har læst det hele.. :'( Hvorfor er verden skruget sådan sammen at det skal være: krig, død, sult, mishandling osv der skal skrives om...(?) Hvorfor ikke vælge helt tilfældige mennesker og skrive om hvor godt de har det og hvor meget de elsker deres børn i stedet for... ;) Knus fra Camilla.

Anmeld

22. februar 2008

Pia

Hejsa.. jeg sad også og surfede og fik desværre læst hele historien og det stakkels barn.:'( Det ene sted står der at de var en dreng på 5 måneder og det andet sted at det var en dreng på 5 år. Men tror da at barnet kun har været 5 måender for eller ville han nok selv have været sluppet ud af stolen..men uanset hvad er det så frygtelligt..:'( og de har en datter på tre år der nu er fjernet fra hjemmet.. Så danne mennsker burde kastereres ( ja undskyld mit udtryk) og så burde de alle have lov til at komme i nærheden af børn mere og de burde få en hård fængsel straf.. Det gør så ondt og høre omale de børn der har det så hårdt rundt om i vernde.. Villle øsnke jeg kunne tage mig af dem alle sammen , men det kan man jo desværre ikke..:( Men frygtelig det er det helt sikkert.. Og ja det rammer en så hårdt og det er svært og ryste af sig.. Mvh PIa.

Anmeld

22. februar 2008

Mikkelmusen

Føj, jeg har slet ikke lyst til at kigge efter artiklen... Jeg får højst sansynligt bare kvalme.

Føj en samvittighed de må ha. De skulle udsættes for præcis det samme. Udover det skulle de kastreres begge 2. Miste retten til at få og passe børn resten af livet. Det gør mig sååå harm!!

Anmeld

22. februar 2008

Piaa

Ja, der er nogen som bare aldrig skulle have lov til at få børn eller dyr for den sags skyld. Fatter bare ikke at de kan gøre det8( De sku skydes sku de>(
Piaa

Anmeld

22. februar 2008

Pia.

Sådan et indlæg må du gerne advare mod en anden gang - jeg kan ikke tåle at læse eller høre om den slags ting, får kvalme... bliver syg ved tanken om hvor mange syge mennesker der findes i den onde verden.... Føj for pokker.... Håber deres straf bliver som de fortjener...

Knus Pia

Anmeld

22. februar 2008

Loggidut

ja jeg har det sådan, og jeg kan græde over at tænke på det...den anden dag var der et indlæg med en onkel der blev nød til at kaste sin lille nevø på 10 måneder ud af et brændene hus....fra 3. sal mener jeg det var.

barnets storebror døde i røgen, mens babyen blev grebet af en politibetjent...sådan kort fortalt...og nu sidder jeg igen her med tåre i mine øjne...vi bliver ikke forskånet for noget...især ikke nu hvor man hurtigt får information om tingene...og hvad jeg syntes der er værst er at aviser og blade tjener styrtende med penge på det...øv....folk er syge...og jeg fatter det ikke...der er så mange der kæmper for at få børn...mens der ligger små purke og sulter ihjel...hvorfor er verden så fordrejet???

niks...kan ikke forstå det...uanset hvordan jeg vender og drejer det...det er en syg verden.

knus fra loggidut...som helst bare glemte alt om det, men som ikke kan:(

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.