Kan man bære militæruniformsom gæst ved bryllup?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.114 visninger
6 svar
0 synes godt om
29. marts 2011

Mamacita til 2 piger

Vi er inviteret til min fætters bryllup i Juni.. Min kæreste er ikke lige jakkesæt typen.. Så er i syv sind om hvad han skal ha' på... Normalt når vi skal til noget "galla" agtigt noget så bærer han sin fine uniform. Men kan man tillade sig det ved et bryllup? 

Min fætter er tidligere soldat, også fra livgarden.. Men det er mange år siden. Er bare usikker på om det passer sig at komme i uniform.. Jeg ELSKER når han har den på - den er jo 100 gange flottere end et jakkesæt.. Og han ser møg fræk ud i den..  Og er pave stolt af at følges med ham i den.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2011

Mor-til-asta-09

sessen1984 skriver:

Vi er inviteret til min fætters bryllup i Juni.. Min kæreste er ikke lige jakkesæt typen.. Så er i syv sind om hvad han skal ha' på... Normalt når vi skal til noget "galla" agtigt noget så bærer han sin fine uniform. Men kan man tillade sig det ved et bryllup? 

Min fætter er tidligere soldat, også fra livgarden.. Men det er mange år siden. Er bare usikker på om det passer sig at komme i uniform.. Jeg ELSKER når han har den på - den er jo 100 gange flottere end et jakkesæt.. Og han ser møg fræk ud i den..  Og er pave stolt af at følges med ham i den.. 

Jeg synes da helt bestemt du bare skal spørge din fætter hvad han vil synes til at din kæreste kom i uniform.. så finder du hurtigt ud af det...

Anmeld

29. marts 2011

Nadia&Daniel

Mor-til-asta-09 skriver:

Jeg synes da helt bestemt du bare skal spørge din fætter hvad han vil synes til at din kæreste kom i uniform.. så finder du hurtigt ud af det...

Lige min tanke, da jeg læste indlægget

Anmeld

29. marts 2011

TinaPina

Hvis det var mit bryllup ville jeg frabede mig det. Så jeg ville nok lige spørge af.

Anmeld

29. marts 2011

mn

det kan han da sagtens, det ville da virke forkert at han ikke gjorde det, hvis han er i militæret tænker jeg. dog havde min fætter det på til min mormors fødselsdag hvor hun blev ret trist pga. den mindede hende om 2. verdenskrig, så tror lige det skal overvejes hvem der skal med.

Anmeld

29. marts 2011

Tanja1234

Da jeg selv har en fortid i Forsvaret, ville jeg helt klart foretrække at de der har lyst, kommer i uniform til mit bryllup.

Men som andre også siger, så er det nemmeste og sikreste, at spørge brudeparret hvad de synes...

Anmeld

29. marts 2011

Nadia Foged

Hej

jeg ville nok også lige spørge, altså min bror er lige nu udsendt til afghanistan og var det ham der skulle med til mit bryllup (eller en anden for den sags skyld) ville jeg f.eks. intet have imod at han havde den på - da det jo er en del af ham som person

men folk har meget forskellige holdninger :0) så det bedste du kan gøre er nok at spørge

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.