Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Søger det klassiske brio komfur i hvidt - evt i rødt hvis det kan males.
Skal kunne afhentes i nærheden af Kolding, Vejle eller Hedensted.
Mon der er noget der ligger inde med sådan et de vil af med til billige penge?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
ingen?
Anne85 skriver: Søger det klassiske brio komfur i hvidt - evt i rødt hvis det kan males. Skal kunne afhentes i nærheden af Kolding, Vejle eller Hedensted. Mon der er noget der ligger inde med sådan et de vil af med til billige penge?
CamillaSoefelt skriver: Men hvorfor ikke købe det fra nyt af? Det koster kun 349.- og kan fåes i sort/Hvidt og rødt
Men hvorfor ikke købe det fra nyt af? Det koster kun 349.- og kan fåes i sort/Hvidt og rødt
Der er bare desværre ikke nogen i nærheden af os.
Gider ikke købe det fra nyt for jeg vil alligevel tapesere det. Synes det er gyseligt som det er - men har lige en ide til hvordan det kunne komme til at se ud med noget FEDT tapet på
Anne85 skriver: Der er bare desværre ikke nogen i nærheden af os. Gider ikke købe det fra nyt for jeg vil alligevel tapesere det. Synes det er gyseligt som det er - men har lige en ide til hvordan det kunne komme til at se ud med noget FEDT tapet på
CamillaSoefelt skriver: Har fundet et i nærheden af Kolding:-). http://www.guloggratis.dk/legetoj/brio/annonce/106 25899
Har fundet et i nærheden af Kolding:-). http://www.guloggratis.dk/legetoj/brio/annonce/106 25899
Hvor er du sød
Men vil aller helst ha det i hvidt. Og synes måske 200 er lige rigeligt for et brugt når man kan få et nyt til 200... eller er det bare mig? Havde måske tænkt 100 eller lignende
Anne85 skriver: Hvor er du sød Men vil aller helst ha det i hvidt. Og synes måske 200 er lige rigeligt for et brugt når man kan få et nyt til 200... eller er det bare mig? Havde måske tænkt 100 eller lignende
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128