I vores have er et træ :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

679 visninger
11 svar
0 synes godt om
29. marts 2011

Karo

I vores nye have har vi et træ. Ja, vi har faktisk flere, men der er et hvor Martin og jeg har snakket meget om hvilket slags træ det er. Vi har været meget i tvivl, men så snakkede vi med en at naboerne forleden og hun kunne fortælle det er et magnolietræ.

Jeg ELSKER magnolietræer så jeg glæder mig bare helt vildt til det springer ud og jeg skal nyde dette pragtfulde træ i min have

Også billedespammer jeg jer til den tid..................så er i advaret.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2011

oo

åh magnoliatræer er noget af det SMUKKESTE når de er i blomst!! jeg er VILDT misundelig! der er et ældre ægtepar på vejen op til skoven hernede der har et gigantisk magnoliatræ og jeg eeeeeeelsker at køre forbi det om foråret

Anmeld

29. marts 2011

Ni-ko-li-ne

Karo skriver:

I vores nye have har vi et træ. Ja, vi har faktisk flere, men der er et hvor Martin og jeg har snakket meget om hvilket slags træ det er. Vi har været meget i tvivl, men så snakkede vi med en at naboerne forleden og hun kunne fortælle det er et magnolietræ.

Jeg ELSKER magnolietræer så jeg glæder mig bare helt vildt til det springer ud og jeg skal nyde dette pragtfulde træ i min have

Også billedespammer jeg jer til den tid..................så er i advaret.

jeg elsker magnolia!!!!!

så du spammer bare! jeg tror jeg køber eet i år og håber på at vi stadig bor her næste år og rigtig kan opleve det

Anmeld

29. marts 2011

oo

Ni-ko-li-ne skriver:

jeg elsker magnolia!!!!!

så du spammer bare! jeg tror jeg køber eet i år og håber på at vi stadig bor her næste år og rigtig kan opleve det

jeg købte et for to år siden - og slog det ihjel...surprise surprise

Anmeld

29. marts 2011

Ni-ko-li-ne

Tjuhl skriver:

jeg købte et for to år siden - og slog det ihjel...surprise surprise

blomstermorderen Trine!

Anmeld

29. marts 2011

otlitrom

De er så flotte! Min far har et lille skævt et, me det blomstrer så fint at han ikke nænner at fælde det, selvom det ser tosset ud, når der ikke er blomster i!

Du spammer bare løs! Jeg vil glæde mig!

Anmeld

29. marts 2011

ooo

Vi har også et par magnoliatræer i vores have, og de er bare så smukke når de blomstrer.

Dem og japanske kirsebærtræer, det er nogle af de flotteste træer dedr findes når de blomstrer.

Anmeld

29. marts 2011

AnneBJ

Jeg glæder mig!! Til spam altså - jeg boede engang i kælderen i en gammel dames hus. I haven havde hun de smukkeste magnoliatræer og jeg flyttede ind lieg som de begyndte at blomstre! Jeg glemte helt kærestesorger, flytteproblemer og økonomi når jeg kiggede ud på træerne i blå himmel og solskin!

Anmeld

29. marts 2011

Skouboe

Du siger bare til, så pakker jeg djævleungerne og kommer og nyder træet live...

Anmeld

29. marts 2011

Barbamama

Åh ja det er fantastisk! Sådan et har vi også i vores have. Da vi så huset anden gang var det i fuldt flor. Det er skønt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.