de Danske vægtkonsulenter ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. marts 2011

Anonym trådstarter

Malene84 skriver:

dyrker INGEN MOTION!!! Det er vægttab fra sofaen  Men du skal virkelig elske grøntsager - du skal spise mindst 400 gram (men det kan sagtens bare være 4 gulerødder )

Kan Også godt lide grønsager
Åh dejligt, frygtede lige at det var sådan noget med jeg skulle i fitness centret en time hver dag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2011

Anonym trådstarter

twinboys skriver:

Jo selvfølgelig...

Hehe godt

Anmeld

29. marts 2011

Malene84

Anonym skriver:

Kan Også godt lide grønsager
Åh dejligt, frygtede lige at det var sådan noget med jeg skulle i fitness centret en time hver dag

hehhee heldigvis ikke - slet ikke!!! men det hjælper jo altid at lave lidt aktivt... så går det endnu hurtigere. Jeg kan tydeligt se på min vægt, at hvis jeg går rigtig meget med drengene og er i svømmehal osv. så har jeg tabt 2 kilo i stedet for det ene

men dejligt at man kan vælge selv.

Jeg går på hold med 3 som har tabt over 20 kilo, og som stadig holder det. Fandme flot

Anmeld

29. marts 2011

Anonym trådstarter

Malene84 skriver:

hehhee heldigvis ikke - slet ikke!!! men det hjælper jo altid at lave lidt aktivt... så går det endnu hurtigere. Jeg kan tydeligt se på min vægt, at hvis jeg går rigtig meget med drengene og er i svømmehal osv. så har jeg tabt 2 kilo i stedet for det ene

men dejligt at man kan vælge selv.

Jeg går på hold med 3 som har tabt over 20 kilo, og som stadig holder det. Fandme flot

Jamen jeg går os meget, og cykler meget, har bare ikke kunnet finde motivationen til at komme igang efter jeg har født
det vil sige man faktisk kommer ud i hold med nogle der os gerne vil tabe sig og har tabt sig, så man sammen kan få motivationen til det

Ej det er satme flot

Anmeld

29. marts 2011

Malene84

Anonym skriver:

Jamen jeg går os meget, og cykler meget, har bare ikke kunnet finde motivationen til at komme igang efter jeg har født
det vil sige man faktisk kommer ud i hold med nogle der os gerne vil tabe sig og har tabt sig, så man sammen kan få motivationen til det

Ej det er satme flot

Ja, man kan altid komme forbi og være med (åbenbart), når man har nået sit mål er det gratis at komme og blive vejet osv.

Anmeld

29. marts 2011

Anonym trådstarter

Malene84 skriver:

Ja, man kan altid komme forbi og være med (åbenbart), når man har nået sit mål er det gratis at komme og blive vejet osv.

Okay mange tak for alle svarene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.