Er forvirret, hjælp mig lige ???????????????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

610 visninger
8 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
29. marts 2011

metski83

Lige et lille spørgsmål.

Ens ægløsning ligger den ikke som regel mellem 8-14 dage efter mens start ?

Men kan man have tidlig ÆL og sen ÆL ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2011

CmarianN

metski83 skriver:

Lige et lille spørgsmål.

Min sidste ÆL kom først på 20 dagen i min cyklus....

Mellem 10 og 16 dag har jeg læst er meget normalt 

Anmeld

29. marts 2011

smlmea

Som udgangspunkt ligger ÆL 14 dage FØR mens,da det er ÆL der bestemmer cykluslængden,og ikke mens 1.dag.

Anmeld

29. marts 2011

Rebecca55

metski83 skriver:

Lige et lille spørgsmål.

Din ægløsning regnes ud efter hvor lang din cyklus er.... Du kan også tage din morgen temperatur hver morgen(mens du stadig ligger under dynen), da ens temperatur stiger en anelse når man har ægløsning.

Held og lykke...

Anmeld

29. marts 2011

metski83

CmarianN skriver:

Min sidste ÆL kom først på 20 dagen i min cyklus....

Mellem 10 og 16 dag har jeg læst er meget normalt 

Vi har nemlig haft sex midt på cyklus, dvs. 14 dage før min mens. Og egentlig ikke rigtig ellers.Men jeg kan jo i princippet have ÆL inden det, eller efter. Så nu står den på hver anden dag

Anmeld

29. marts 2011

metski83

smlmea skriver:

Som udgangspunkt ligger ÆL 14 dage FØR mens,da det er ÆL der bestemmer cykluslængden,og ikke mens 1.dag.

Vi har nemlig haft sex midt på cyklus, dvs. 14 dage før min mens. Og egentlig ikke rigtig ellers.Men jeg kan jo i princippet have ÆL inden det, eller efter. Så nu står den på hver anden dag

Anmeld

29. marts 2011

metski83

Rebecca55 skriver:

Din ægløsning regnes ud efter hvor lang din cyklus er.... Du kan også tage din morgen temperatur hver morgen(mens du stadig ligger under dynen), da ens temperatur stiger en anelse når man har ægløsning.

Held og lykke...

Tak for det

Anmeld

29. marts 2011

CmarianN

metski83 skriver:

Hvis du regner tilbage ud fra din første blødningsdag kan du regne ud hvornår ÆL har været der. For mens kommer præcis 14 dage efter du har haft æl. ÆL sker i ca 4 timer, men du kan også godt befrugtes et par dage før og en dags tid efter æl 

Anmeld

30. marts 2011

Rebecca55

metski83 skriver:

Tak for det

Så er du også godt dækket ind...

Held og lykke med projekt baby...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.