Ægløsningssmerter nu på 3. Dag...??!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13.499 visninger
6 svar
1 synes godt om
29. marts 2011

Mutti2B

Jeg havde ægløsning i søndags og smerterne kom da også som de plejer. En murren og til tider jag. Gik i seng og vågnede mandag op med den lede murren og en fornemmelse af at jeg skulle ha mens. Hen af dagen mandag blev det værre og værre og sidst på dagen kunne jeg næsten ikke stå oprejst eller gå fordi det gjorde så ondt. Det var meget tydeligt i den ene side. Da jeg endelig fik slæbt mig i seng fik jeg halsbrand...wtf?? Nå, men da jeg så vågnede i dag håbede jeg at det var ovre, men neeej :-(. Det gør kraftedme stadig ondt! Så nu bliver jeg sgu lidt nervøs for det er vel ikke normalt at jeg har ægløsningssmerter i så lang tid?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2011

dorthemus

Er du mon gravid??  Tænker, at de smerter du beskriver havde jeg i dagene efter inseminationen

Anmeld

29. marts 2011

Mutti2B

dorthemus skriver:

Er du mon gravid??  Tænker, at de smerter du beskriver havde jeg i dagene efter inseminationen

Puha, det ville da godt nok være det man kalder dårlig timing hvis jeg er gravid. Men ville smerterne så ikke også først komme 1 uge efter hvor ægget sætter sig fast? Jeg må sige at jeg aldrig har haft så ondt efter ægløsning før og da slet ikke hele tiden :-(

Anmeld

29. marts 2011

dorthemus

Mutti2B skriver:

Puha, det ville da godt nok være det man kalder dårlig timing hvis jeg er gravid. Men ville smerterne så ikke også først komme 1 uge efter hvor ægget sætter sig fast? Jeg må sige at jeg aldrig har haft så ondt efter ægløsning før og da slet ikke hele tiden :-(

Umiddelbart jo...jeg har jo aldrig prøvet, at blive gravid på økomåden  Mine smerter kom lige efter og jeg fik at vide, at ægget nok var blevet turdobefrugtet siden  mine smerter kom der og ikke en uge efter.

Hmmm, hvis smerterne blir ved, så søg læge 

Og nej, det er da ikke dårlig timing

Anmeld

29. marts 2011

Mutti2B

dorthemus skriver:

Umiddelbart jo...jeg har jo aldrig prøvet, at blive gravid på økomåden  Mine smerter kom lige efter og jeg fik at vide, at ægget nok var blevet turdobefrugtet siden  mine smerter kom der og ikke en uge efter.

Hmmm, hvis smerterne blir ved, så søg læge 

Og nej, det er da ikke dårlig timing

Hi hi, turbobefrugtet :-). Manden vil sgu da tisse i bukserne hvis jeg er gravid ( og det vil jeg også). Men har jo lige fået at vide at jeg er kommet ind på drømmeuddannelsen så jo det vil være liiidt dårlig timing ;-). I dag føles det som om jeg i går har lavet 100000000 mavebøjninger :-(. Hmm, ja må nok hellere ringe til lægen hvis det bliver ved.

Anmeld

29. marts 2011

metski83

Jeg har prøvet det samme, det var så første måned uden p piller. Men jeg havde så ondt til sidst at jeg måtte have vagtlæge. Der troede de så at min livmoder, æggestokke og alt det i maven var hævet, nok pga. ægløsning, og derfor fik jeg så ondt. Så fik simpelthen piller der fik det hele til at slappe af igen.

Ikke at jeg siger det er det du har. Men troede jeg havde ÆL, men fik det godt nok skidt af det.

Anmeld

29. marts 2011

Mutti2B

metski83 skriver:

Jeg har prøvet det samme, det var så første måned uden p piller. Men jeg havde så ondt til sidst at jeg måtte have vagtlæge. Der troede de så at min livmoder, æggestokke og alt det i maven var hævet, nok pga. ægløsning, og derfor fik jeg så ondt. Så fik simpelthen piller der fik det hele til at slappe af igen.

Ikke at jeg siger det er det du har. Men troede jeg havde ÆL, men fik det godt nok skidt af det.

Det kunne godt lyde til at det er det, for min mave er totalt oppustet. Ligner en der har været forbi buffeten 5 gange og jeg har altså ikke spist en krumme i dag. Men undrer mig bare over at det sker nu? Har ikke været på p-piller i 1,5 år...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.