Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hejsa!
Må en dreng på 5 måneder få noget som helst smertestillende for feber? Han har 39,1 i feber og er ret medtaget. Lille pus
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Åha, jeg gennemtjekkede alt med min læge da Lilje var under 1 år, bare for at være sikker - ring hellere og hør ad, har de ikke telefontid nu her?
Better safe than sorry ...
Ox. skriver: Åha, jeg gennemtjekkede alt med min læge da Lilje var under 1 år, bare for at være sikker - ring hellere og hør ad, har de ikke telefontid nu her? Better safe than sorry ...
Min læge har først kl. 8 Men ja... kan da vente den ½-time der er dertil. Han har bare været sååå vågen i nat, pylret, varm og ked. Stakkels baby!
Lisbeth85 skriver: Hejsa! Må en dreng på 5 måneder få noget som helst smertestillende for feber? Han har 39,1 i feber og er ret medtaget. Lille pus
Nej nej prop ikke dit barn med smertestillende så længe han ikke har smerter...
Feber betyder at kroppen arbejder for at få sygdommen ud af kroppen...
Hold øje med feberen...
Giv han godt med væske
God bedring
Majbritt
Lisbeth85 skriver: Min læge har først kl. 8 Men ja... kan da vente den ½-time der er dertil. Han har bare været sååå vågen i nat, pylret, varm og ked. Stakkels baby!
Åh det lille my da Er aldrig sjovt når de har det skidt ..
Jeg fik altid en masse gode råd til hvad man kunne gøre når jeg talte med min læge
Ox. skriver: Åh det lille my da Er aldrig sjovt når de har det skidt .. Jeg fik altid en masse gode råd til hvad man kunne gøre når jeg talte med min læge
Jeg ringer og tager en god snak Kan lave lidt kamillete til ham med lidt sukker evt. Det er der i hvert fald ikke noget farligt i
twinboys skriver: Nej nej prop ikke dit barn med smertestillende så længe han ikke har smerter... Feber betyder at kroppen arbejder for at få sygdommen ud af kroppen... Hold øje med feberen... Giv han godt med væske God bedring Majbritt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128