endnu en navne afstemning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. marts 2011

Benjamins'mor

Thilde.

Kan ikke lide nogle af drengenavnene.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2011

millesofie

tazz skriver:

Det kender jeg godt...

Kom bare sådan til at tænke på Archimedes lov om desitet og fylde og masse og alt det andet jeg ikke kan huske. Og så hedder min kollegas søn Lancelot og min venindes søn Arthur, så jeg følge mig bare ført totalt tilbage til det ridderne om det runde bord  Har også sagt til dem, at så måtte min datter jo hedde Geneviéve, så de har noget at slås om.

hi hi ja det er da en idé

Anmeld

29. marts 2011

Loa

Lunae skriver:

Hvis jeg skulle vælge et navn af hver køn ville der uden tvivl blive thilde og sofus - skønne navne

det samme her

Anmeld

29. marts 2011

Maise

tazz skriver:

Det kender jeg godt...

Kom bare sådan til at tænke på Archimedes lov om desitet og fylde og masse og alt det andet jeg ikke kan huske. Og så hedder min kollegas søn Lancelot og min venindes søn Arthur, så jeg følge mig bare ført totalt tilbage til det ridderne om det runde bord  Har også sagt til dem, at så måtte min datter jo hedde Geneviéve, så de har noget at slås om.

ÅHHH ARTHUR er et fantastisk navn

Anmeld

29. marts 2011

K&S

Navnene er slet ikke mig

Anmeld

29. marts 2011

TineA

Mads-Emil er et dejligt navn, resten tænder mig ikke rigtigt

Anmeld

29. marts 2011

MorTilMalene

Thilde er et rigtig flot navn det skulle Malene have haft heddet hvis ikk jeg havde drømt om navnet Malene.. heeh..

Anmeld

29. marts 2011

Pigent

Fisenberg skriver:

nu har jeg så stemt på alle de navne afstemninger der har været

men kunne da godt tænke mig at høre hvad i synes om de navne jeg havde i tanke da jeg var gravid

(lidt forår til alle)

Thilde,Sofus,Mads Emil  (Synes ikke et bindestreg høre hjemme i et navn) og Sebbe (synes det ser forkert ud med pp.)

Anmeld

29. marts 2011

SussieThyssen

Fisenberg skriver:

nu har jeg så stemt på alle de navne afstemninger der har været

men kunne da godt tænke mig at høre hvad i synes om de navne jeg havde i tanke da jeg var gravid

(lidt forår til alle)

Jeg har stemt på Bitten og Thilde af pigenavnene, og på at jeg ikke bryder mig om drengenavnene.
Men jeg kan godt lide Svend og Mads, men alene

Kærligst
Sussie

Anmeld

29. marts 2011

FrkT

Af drengenavnene kan jeg kun lide Charlie.

Af pigenavnene kan jeg kun lide Thilde, som jeg også selv hedder  Vil dog sige at jeg bestemt ikke var glad for mit navn som barn, fordi der nærmest ikke var andre med det navn, og dem der var kendte jeg ikke.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.