Uhh.. Er bare så spændt..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.054 visninger
16 svar
0 synes godt om
29. marts 2011

Anonym trådstarter

Heej allesammen

Jeg skal til lægen i morgen og have taget en graviditetstest, da jeg har meget på fornemmelsen at jeg er gravdi, har rimelig mange symptomer på det, dog ikke ømme bryster..

Jeg har humørsvingninger, er meget træt for tiden, er begyndt at skulle tisse mere end jeg plejer, og lige så snart kl. rammer 22 begynder kvalmen, så hvis jeg skal have en ordentlig nattesøvn er jeg nød til at gå i seng før kl. 22, og kan ikke starte dagen uden at spise noget, hvilket jeg plejer godt at kunne.. Så jeg vil mene at tegnene er ret tydelige..

Det er bare så spændende om jeg er gravid, jeg håber bare så inderligt at jeg er det.. Ellers ved jeg godt nok ikke hvad det er der gør jeg har alle disse tegn og symptomer.. hehe

Ved ikke rigtig hvad jeg ville med dette indlæg, skulle bare ud med min glæde, nu da jeg alligevel ikke rigtig kan sove

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2011

4kløver

29. marts 2011

camillakrath

Ej hvor lyder det dejligt

Jeg krydser ALLE mine fingre

Anmeld

29. marts 2011

Anonym trådstarter

camillakrath skriver:

Ej hvor lyder det dejligt

Jeg krydser ALLE mine fingre

Ja, glæder mig også bare..

Men tror desværre at jeg glæder mig SÅ MEGET at jeg virkelig bliver ked og skuffet hvis der ikke er noget

Anmeld

29. marts 2011

Anonym trådstarter

Øv øv.. Den var desværre negativ.. Men så må vi jo bare fortsætte med at prøve..

Men tror bare jeg er nød til at begynde at tænke på noget andet og fokusere på andre ting i mit liv, men er bare svært når man så brændende ønsker sig en lille bebs

Anmeld

29. marts 2011

twinboys

Anonym skriver:

Øv øv.. Den var desværre negativ.. Men så må vi jo bare fortsætte med at prøve..

Men tror bare jeg er nød til at begynde at tænke på noget andet og fokusere på andre ting i mit liv, men er bare svært når man så brændende ønsker sig en lille bebs

Øv bøv op på hesten igen... Du skal nok snart få en lille spire i mavsen...

Anmeld

29. marts 2011

Oliver,Troia&Wictor

det er jeg ked af at høre...

vil sige alt det sædvanlige med det nok skal blive jeres tur, det hører du nok så rigeligt...

kender selv følelsen vi var 1,5år om at blive gravid med vores søn, og det er squ svært ikke at fokusere på det....

men har lige fundet ud af det er rigtigt, har fået hjælp til mine to første unger, og fået af vide jeg ikke kunne blive gravid uden hjælp, og vi havde aftalt vi ikke ville ha flere, men nu er jeg 6uger henne... så ja prøv at "glemme" graviditeten.... selvom det er svært...

men krydser alt hva der kan krydses for dig...

Anmeld

29. marts 2011

Anonym trådstarter

Oliver&Troia <3 skriver:

det er jeg ked af at høre...

vil sige alt det sædvanlige med det nok skal blive jeres tur, det hører du nok så rigeligt...

kender selv følelsen vi var 1,5år om at blive gravid med vores søn, og det er squ svært ikke at fokusere på det....

men har lige fundet ud af det er rigtigt, har fået hjælp til mine to første unger, og fået af vide jeg ikke kunne blive gravid uden hjælp, og vi havde aftalt vi ikke ville ha flere, men nu er jeg 6uger henne... så ja prøv at "glemme" graviditeten.... selvom det er svært...

men krydser alt hva der kan krydses for dig...

Vi har prøvet i ca. 2 år nu og der er ikke kommet resultat endnu, og har da også haft perioder hvor jeg ikke rigtig har tænkt på det, fordi der har været andre ting.. Men nu ved jeg bare ikke hvad jeg skal gøre for at glemme det, da det er så stor en del af mig efterhånden.. Jeg har ikke rigtig nogen veninder da jeg ikke snakker med særlig mange, er den lidt mere stille og generte type og jeg er ikke den der bare tager i byen eller andet og så snakker med folk.. Så har kun en rigtig god veninde som jeg bruger meget tid sammen med, men nu har hun fået en kæreste og hun bruger jo selvfølgelig meget tid på ham, det er jo klart, så vi er ikke så meget sammen mere, så sidder bare rigtig meget herhjemme og laver ingenting, og så er det desværre nemt at komme til at sidde og tænke på baby og alt det man virkelig bare gerne med familieliv og sådan..

Undskyld hvis det blev lidt langt og forvirrende..

Anmeld

29. marts 2011

Oliver,Troia&Wictor

Anonym skriver:

Vi har prøvet i ca. 2 år nu og der er ikke kommet resultat endnu, og har da også haft perioder hvor jeg ikke rigtig har tænkt på det, fordi der har været andre ting.. Men nu ved jeg bare ikke hvad jeg skal gøre for at glemme det, da det er så stor en del af mig efterhånden.. Jeg har ikke rigtig nogen veninder da jeg ikke snakker med særlig mange, er den lidt mere stille og generte type og jeg er ikke den der bare tager i byen eller andet og så snakker med folk.. Så har kun en rigtig god veninde som jeg bruger meget tid sammen med, men nu har hun fået en kæreste og hun bruger jo selvfølgelig meget tid på ham, det er jo klart, så vi er ikke så meget sammen mere, så sidder bare rigtig meget herhjemme og laver ingenting, og så er det desværre nemt at komme til at sidde og tænke på baby og alt det man virkelig bare gerne med familieliv og sådan..

Undskyld hvis det blev lidt langt og forvirrende..

Åhhhh jeg kender det alt for godt søde....

og kan godt forstå dig og hvis du vil snakke mere privat må du hellere end gerne skrive pb i stedet, vil hellere end gerne snakke med dig om det, er selv glad for jeg havde en god veninde at hælde af på når det hele var værst...

knuz knuz knuz og kram

Anmeld

29. marts 2011

camillakrath

Anonym skriver:

Årh, det er jeg ked af

Kan godt forstå hvis du har behov for at fokusere på noget andet. Men du må ikke give op. Hvor lang tid har i prøvet?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.