lillespurv20 skriver:
hej de damer.
lærke har altid fra dag 1 og de sidste 11 mdr været forstoppet så dette er meget uvant for mig.
Hun har i dag haft tynd mave og har ige for lidt siden leveret den 7. tynde bæ ble, hun har RIGTIG ondt i maven og vil IKKE sove pga. bare hun prutter kommer der lidt aff. ud 
Er der noget jeg kan gøre for at hjælpe hende eller noget jeg kan hente på apoteket til hende eller andet HJÆLP MIG PIGER :,(
Når hun har lidt så meget af hård mave og stadig har ondt, vil jeg mene at det du ser som tynd mave - er pga at det er det eneste der kan komme for en evt aff prop i tarm.
Man tror at det er tynd mave og giver deres barn banan - kiks - toast mm. hvilket kun gør det meget være, da det slet ikke kan komme forbi proppen i tarm - som igen stopper til og til sidst giver opkast mm da der ikke er mere plads i mave/tarm system.
Når vi kører udtømning er det også kun vand tyndt det der kommer og efter nogle timer eller en dag kommer proppen med ud, det ligner små hårde kanin bæ'er i vand aff.
Inden vi started på moxalole for 1½ år siden, troed vi også han havde tynd mave konstant og gav / tilbød div mad mod hård mave. Som kun gjorde ondt værre.
Anmeld