Så kom William!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. marts 2011

mortil4dejligepiger

Stort stort tillykke med ham!

Det var da tidligt han besluttede sig for at komme? Glæder mig til at læse beretning

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2011

_-Kathrine-_

Stort TILLYKKE med William

Glæder mig til at læse din fb

Kathrine

Anmeld

29. marts 2011

Line Højdal

Ihh - Kæmpe stort tillykke med William!!
Hvor er det bare fantastisk at vores gruppe nu rigtigt kommer igang (endda før tid)

Dejligt at høre han er som han skal være, omend han jo kom lidt tidligt... og ja, vildt at tænke på at jeg i dag er 36+5... så kommer det dælme tæt på

Stort tillykke til jeres lille familie.. Jeg glæder mig til FB og billeder!
Line

Anmeld

29. marts 2011

linefun

Stort tillykke

Anmeld

29. marts 2011

marijke85

hjertlig tillykke med ham!!

Anmeld

29. marts 2011

birthee

Stort tillykke med ham - han lyder til at have en fin størrelse...

Anmeld

31. marts 2011

Rødhætte

Tak for alle de søde beskeder!

Det hele startet lørdag formiddag med engang dårlig mave. Jeg tænkte ikke videre over det, men hen på aften blev smerterne mere og mere. Natten til søndag ringer jeg til fødeafdelingen for at søge råd. De mener jeg skal tage et langt bad og prøve at få sovet. Søndag middag ringer jeg så igen, da smerterne bliver mere og mere reglmæssig, dog tror jeg bare det er plukveer. Fødeafdelingen vil gerne jeg kommer og får taget et måling, så afsted det går. Da jordmoderen mærker på mig indvendig er jeg allerede åbnet 2 cm, så beskeden er "Du føder i dag"- puha det kom bag på os!

Herefter kom vi på en stue hvor vi bliver modtage af en jordmoder studerende og en mere erfarende jordmoder. Smerterne tager til , men ikke mere end jeg kan holde til. Jeg troede jeg ville have en masse smertestillende, men et karbad hjalp mig nok . Skal dog siges at smerterne først rigtig blev slemme da jeg var 8 cm åben - puha! Det var en "stille" og rolig fødsel som varede fra kl 13.30 og fødte kl 23.16.

William vejet 2590 gram og 48 cm.

Opdate: På 4. dagen fik William gulsot og måtte i lysbehandling. Da han er lidt for tidligt født har det også været lidt svært at få ham til at spise, så vi har måtte give ham sonde mad. Nu er vi heldigvis hjemme og han får nu flaske med mit modermælk, så nu skal han bare tage på.

Det hele gik fint og han har det godt, men må sige at jeg til næste gang håber at gå terminen ud

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

31. marts 2011

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.
Rødhætte skriver:

Det hele startet lørdag formiddag med engang dårlig mave. Jeg tænkte ikke videre over det, men hen på aften blev smerterne mere og mere. Natten til søndag ringer jeg til fødeafdelingen for at søge råd. De mener jeg skal tage et langt bad og prøve at få sovet. Søndag middag ringer jeg så igen, da smerterne bliver mere og mere reglmæssig, dog tror jeg bare det er plukveer. Fødeafdelingen vil gerne jeg kommer og får taget et måling, så afsted det går. Da jordmoderen mærker på mig indvendig er jeg allerede åbnet 2 cm, så beskeden er "Du føder i dag"- puha det kom bag på os!

Herefter kom vi på en stue hvor vi bliver modtage af en jordmoder studerende og en mere erfarende jordmoder. Smerterne tager til , men ikke mere end jeg kan holde til. Jeg troede jeg ville have en masse smertestillende, men et karbad hjalp mig nok . Skal dog siges at smerterne først rigtig blev slemme da jeg var 8 cm åben - puha! Det var en "stille" og rolig fødsel som varede fra kl 13.30 og fødte kl 23.16.

Opdate: På 4. dagen fik William gulsot og måtte i lysbehandling. Da han er lidt for tidligt født har det også været lidt svært at få ham til at spise, så vi har måtte give ham sonde mad. Nu er vi heldigvis hjemme og han får nu flaske med mit modermælk, så nu skal han bare tage på.

Det hele gik fint og han har det godt, men må sige at jeg til næste gang håber at gå terminen ud

ville bare lige sige: Hvor er han bare fin!

Anmeld

31. marts 2011

SimoneL

Rødhætte skriver:

Jeg smelter! Hvor er han fin

Anmeld

31. marts 2011

meem

Kæmpe tillykke med ham

Hvor er han bare kær

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.