Ja, vi kender/elsker/hader allesammen Lene Hansson, men er der nogen af jer der kender til hendes syre/base kur?
Man skulle eftersigende tabe omkring 5 kg på 3 uger, og hvis man følger de 8 generelle kostråd, bliver de væk. Min mor er gået fra at være overvægtig, træt og sur til at være super slank, energisk og livsglad. Hun løber/går tur hver morgen, har ikke behov for at sove efter arbejdet og er altid næsten altid i godt humør. Desuden kan hun nu godt spise salt og boullion uden at svulme helt op og tage 2 kg på over natten :-)
Selv har jeg hele mit liv haft 4-5 kg for meget, ENDELIG(!!!!!) har jeg i dag taget mig sammen og købt ind til en uge efter Lene Hansson's syre/base kostplan. Glæder mig SÅ meget til at komme igang. Jeg var lidt for bange for, at det ville blive hundedyrt, fordi der er så meget frugt og grønt - men mad for 2 i en uge kostede kun 260 ,-
Nå, jeg er bare super glad og spændt på, hvordan det kommer til at gå. Ville bare dele glæden med jer og høre, om i kender noget til kuren? 
Anmeld