Det gør helt fint herhjemme. Vi var til lægen med Cassandras fingre og igen er det inficeret og hun skulle så ha pencilin i 8 dage og igen ikke komme i vuggestue i de dage. Men hun har bare fået så flotte fingre efter at hun fik pencilinen.
I dag var hun nede i Netto fordi min chef vilel se hende igen, og hun synes bare Cassandra var sød, lignede sin mor og havde flotte øjne. Hun hjalp så sin mor med at sætte varer op og rydde op, hun var bare så sød. De andre sagde vi havde fået en ny medarbejder.
Jeg tror hun charmerede dem alle. Mors dygtige pige.
Jeg har bare en skøn kæreste, denne sms sendt han til mig i morges: Hej Skat. Jeg elsker dig og du er det bedste der er sket for mig, og du har givet mig den bedste gave man kan give, nemlig vores børn.
Min chef har snakket om hun skal bruge en salgsleder og lige nu er vi 3, og hun siger den bedste får stillingen og måske hun kunne bruge 2. Men lige nu skal jeg lige ind i det hele igen og gøre spotten til mig og finde ud af den og alle de ting der følger med den. Men i dag var en ok dag og ikke lang eller stresset. Dejligt.
Bare lidt sladder og ingenting fra mig.
Anmeld