Hej alle sammen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

330 visninger
7 svar
0 synes godt om
28. marts 2011

lion

Det gør helt fint herhjemme. Vi var til lægen med Cassandras fingre og igen er det inficeret og hun skulle så ha pencilin i 8 dage og igen ikke komme i vuggestue i de dage. Men hun har bare fået så flotte fingre efter at hun fik pencilinen.

I dag var hun nede i Netto fordi min chef vilel se hende igen, og hun synes bare Cassandra var sød, lignede sin mor og havde flotte øjne. Hun hjalp så sin mor med at sætte varer op og rydde op, hun var bare så sød. De andre sagde vi havde fået en ny medarbejder.  Jeg tror hun charmerede dem alle. Mors dygtige pige.

Jeg har bare en skøn kæreste, denne sms sendt han til mig i morges: Hej Skat. Jeg elsker dig og du er det bedste der er sket for mig, og du har givet mig den bedste gave man kan give, nemlig vores børn.

Min chef har snakket om hun skal bruge en salgsleder og lige nu er vi 3, og hun siger den bedste får stillingen og måske hun kunne bruge 2.  Men lige nu skal jeg lige ind i det hele igen og gøre spotten til mig og finde ud af den og alle de ting der følger med den. Men i dag var en ok dag og ikke lang eller stresset. Dejligt.

Bare lidt sladder og ingenting fra mig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2011

anna-jonas

Dejligt at høre lidt fra dig Helene.....................var helt bekymret, om det var for hårdt med jobstart og det hele.

Skøn morgenbesked fra jakob...............husk at værdsætte det.

Anmeld

28. marts 2011

Skouboe

Dejligt med lidt medvind fra din front Det er vist tiltrængt..

Anmeld

28. marts 2011

lion

anna-jonas skriver:

Dejligt at høre lidt fra dig Helene.....................var helt bekymret, om det var for hårdt med jobstart og det hele.

Skøn morgenbesked fra jakob...............husk at værdsætte det.

Lidt. Jeg kan godt mærke at det er hårdt at starte igen. Men det er fordi min chef jo ved jeg godt kan og glemmer lidt at jeg ikke har arbejde i 14 mdr.  Jeg har ikk haft energi til noget som helst.

Men i dag var meget bedre. Jeg håber at jeg snart har vænnet mig til det hele.

Jeg værdsætter det også, for han er ikke så god til de ting.

Så SKØNT med sådan en sms.

Anmeld

29. marts 2011

sarahb

hvor er det bare dejligt at høre Helene, så skøt at alt er mere roligt og det går fantastisk på hjemmefronten

Anmeld

29. marts 2011

lion

Skouboe skriver:

Dejligt med lidt medvind fra din front Det er vist tiltrængt..

Ja det er dejligt med medvind.

Anmeld

29. marts 2011

lion

sarahb skriver:

hvor er det bare dejligt at høre Helene, så skøt at alt er mere roligt og det går fantastisk på hjemmefronten

Ja det er dejligt at det går godt på arbejdet og hjemme.

Anmeld

29. marts 2011

Ni-ko-li-ne

det er altid dejligt når tingene fungerer! dejligt at høre!

for salgsleder stillingen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.