familien medh

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. marts 2011

lion

Milka skriver:

i pigernes første vuggestue, lige når man kom ind ad hoveddøren, hang der billeder af alle personaler. i starten nærstuderede jeg dem alle. jeg bed især mærke i billedet af en lidt ældre, overvægtig kvinde, mest fordi hun havde et imponerende overskæg. hun hed susanne medh.

inden længe blev der tilføjet et billede af hendes datter, anja medh. jeg synes overhovedet ikke de lignede hinanden, men med sådan et påfaldende efternavn måtte der jo være en relation. jeg blev vist enig med mig selv om at det var albansk, om at det nok udtaltes 'medzsh'. og jo, de så egentlig også lidt fremmede ud.

pigerne starter så i deres nye vuggestue, og sørme om de ikke også har et persongalleri hængende dér. det var satans, tænker jeg, da jeg kigger billederne igennem. 3 fra familien medh her også!! hvad sker der lige? er det en eller anden kæmpefamilie fra albanien, og arbejder de alle i vuggestuer?

... og sådan har den hængt og flagret i min hjerne indtil i morges, hvor tiøren pludselig faldt.

hilsen camilla medh(jælper)

(indsæt smiley hvor jeg dunker mig selv i panden )

hehehe hvor er dit indlæg bare sjovt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2011

Milka

Vingummien skriver:

stor familie

MEGA familie 

Anmeld

28. marts 2011

Klitgaard

Rose <3 skriver:

Eejjjj så er den albanske familie også bosat heroppe nordpå.

Jep og vi flere på mit arbejde og vi ligner overhovedet ikke hinanden

Anmeld

28. marts 2011

TbCp

ARHAHAHAHA

Anmeld

28. marts 2011

otlitrom

Skøn historie!

Anmeld

28. marts 2011

Klumpe-dumpe

Klitgaard skriver:

Jep og vi flere på mit arbejde og vi ligner overhovedet ikke hinanden

Sikke en søndags-familie-frokost

Anmeld

28. marts 2011

Barbamama

Ha ha ha ha ha for fanden Camilla!!!! Jeg er FÆRDIG!!!!

By the way så hedder jeg Michella Pæd!

Anmeld

28. marts 2011

anna-jonas

Overskrift i landsdækkende avis:

"Albansk mafia har nu sat sig på vuggestuerne i storkøbenhavn"

Ha, ha, ha, ha......................Tak Camilla, for dagens grin. Jesus christ...........

På mit arbejde fortalte en kollega, at de havde haft en patient der lå i isolation, og derfor var der bl.a overtræksfutter uden for døren til personalet. På denne beholder med disse blå genstande var der sat et skilt hvorpå der stod "Rene Futter".

De havde en særdeles ny serviceassistent, der kontaktede plejepersonalet en dag, og spurgte om ikke snart Réne Futter skulle udskrives, for han havde ligget længe på stuen syntes hun.

Anmeld

28. marts 2011

Vingummien

Milka skriver:

MEGA familie 

Tror jeg på

Anmeld

28. marts 2011

Klitgaard

Altså jeg grine stadig

Jeg har også lige en sjov historie (synes jeg selv) Da Ida min ældste pige var 7-8 år var vi på besøg hos min bedstemor hun bor i en lille lejlighed og det var ved at være længe siden vi havde besøgt hende med børnene. da vi er på hjem derfra spørger ida så "er oldemor den eneste der har fjernsyn af dem der bor i lejlighederne " jeg svarer hende at det tror jeg da de allesammen har og hvorfor hun spør om det .og så svarer Ida "fordi der uden for hendes dør står Else 2 sal tv"

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.