Jeg vil meget gerne byde Laulund87 og

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. marts 2011

Ranarupta

Laulund87 skriver:

1000 tak fordi du tog mig i hånden og fulgte mig herind!!

Gud hvor jeg føler det er flovt at du er nødt til at skrive for mig...Fnis

Hej Lotte! 
Velkommen til hulen!

Du skal slet ikke være flov - kan sagtens forestille mig, hvordan det må være at komme ind i en gruppe. Men heldigvis har vi det bedste hjørne herinde, hvor alle taler ordentligt og støtter hinanden. Også selvom vi ikke altid er enige...

Herinde finder du mange skuldre, der altid er villige til at blive grædt ud hos og ører, der altid vil lytte. 

Kram, Karina 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2011

<3

Velkommen til dig Maria fra en anden ny en! Og man må gerne være genert! Synes bare du er sød!

Anmeld

28. marts 2011

Laulund87

Ranarupta skriver:

Hej Lotte! 
Velkommen til hulen!

Du skal slet ikke være flov - kan sagtens forestille mig, hvordan det må være at komme ind i en gruppe. Men heldigvis har vi det bedste hjørne herinde, hvor alle taler ordentligt og støtter hinanden. Også selvom vi ikke altid er enige...

Herinde finder du mange skuldre, der altid er villige til at blive grædt ud hos og ører, der altid vil lytte. 

Kram, Karina 

Tusind tak!

Ja jeg fornemmer en rigtig god stemning, uanset hvad! Man kan være uenig uden at snakke grimt og det respekterer jeg så meget..Selvom det burde være en selvfølge på et forum

Det håber jeg at kunne gøre brug af

Anmeld

28. marts 2011

Laulund87

Kirle skriver:

Velkommen til dig Maria fra en anden ny en! Og man må gerne være genert! Synes bare du er sød!

Hihi tak, men Maria er nu min datter, hun er sikkert glad for velkomsten

Du er også sød!

Anmeld

28. marts 2011

Vingummien

Velkommen til :d

Så vil jeg lige tænke over om jeg vil have dig her

Anmeld

28. marts 2011

Skouboe

Velkommen til

Vi er ikke altid enige, men vi har altid respekt for hinanden og det gør en kæmpe forskel

Anmeld

28. marts 2011

<3

Laulund87 skriver:

Hihi tak, men Maria er nu min datter, hun er sikkert glad for velkomsten

Du er også sød!

DET VED JEG SGU DA GODT!

Altså sådan er det når man forsøger at gøre ALT for mange ting på en gang Løbe frem og tilbage til TJalfes seng, se tv2 news om den lille Holger - skulle lige tude lidt mere - og så skrive til dig søde.

Ved da godt du hedder Charlotte/Lotte og din datter hedder Maria... Altså

jeg undskylder

Anmeld

28. marts 2011

<3

Jeg er også lidt genert omkring min ankomst og så selvom jeg er en ret ublu person. Det er en lukket gruppe og det kan være svært ikke at føle man lidt trænger sig på selvom alle er søde og "man har fået lov!"

Sådan er det vist bare

Anmeld

28. marts 2011

Laulund87

Kirle skriver:

DET VED JEG SGU DA GODT!

Altså sådan er det når man forsøger at gøre ALT for mange ting på en gang Løbe frem og tilbage til TJalfes seng, se tv2 news om den lille Holger - skulle lige tude lidt mere - og så skrive til dig søde.

Ved da godt du hedder Charlotte/Lotte og din datter hedder Maria... Altså

jeg undskylder

Selvfølgelig gjorde du det! Godt Maria sover tungt, for den der smiley beskriver mig lige nu

Anmeld

28. marts 2011

Laulund87

Kirle skriver:

Jeg er også lidt genert omkring min ankomst og så selvom jeg er en ret ublu person. Det er en lukket gruppe og det kan være svært ikke at føle man lidt trænger sig på selvom alle er søde og "man har fået lov!"

Sådan er det vist bare

Præcis! Derfor var det dejligt at Rose<3 tog mig i hånden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.