Scanning, ja eller nej

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

681 visninger
9 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
28. marts 2011

celia91

Hej med jer alle. Jeg er interesseret i at finde ud af, hvor mange af jer, der har fået foretaget de scanninger I er blevet tilbudt? Er der nogle af jer, der ikke har fået fortager scanninger? Hvorfor/ hvofor ikke?

Jeg håber I vil svare

Celia

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2011

MarieLouise

celia91 skriver:

Hej med jer alle. Jeg er interesseret i at finde ud af, hvor mange af jer, der har fået foretaget de scanninger I er blevet tilbudt? Er der nogle af jer, der ikke har fået fortager scanninger? Hvorfor/ hvofor ikke?

Jeg håber I vil svare

Celia

Hej med dig

Jeg har fået NF scanning og skal til MD scanning den 19 april.. Jeg har valgt det fordi jeg gerne vil opdateres om mit barns helbred.. Mange gravide synes det er beroligende at komme til scanning.. Og så må jeg også sige, at jeg elsker at kigge på min lille guldklump..

Anmeld

28. marts 2011

A&F

Jeg har taget imod de scanninger, der er tilbud mig. Først og fremmest fordi det er bekræftende, og så er det trygt at vide, at baby har det godt. Det er helt fantastisk at se sit barn inde i sin mave.

Anmeld

28. marts 2011

Bshizzle

celia91 skriver:

Jeg håber I vil svare

Celia

Jeg kan forstå dit spørgsmål går til folk der IKKE har tager imod de tilbud. - Jeg er ikke én af dem..

Men følger lige denne debat, da det er noget jeg selv har tænkt på om nogle ikke har taget imod og hvorfor.  

Anmeld

28. marts 2011

Brams

celia91 skriver:

Jeg håber I vil svare

Celia

Vi har med kyshånd taget imod alle de skanninger vi fik tilbudt. Synes det var så dejligt lige at få et lille kig til prinsessen. Udover det betalte vi en kønsskanning, fordi vi var alt for spændte til ikke at vide det

Anmeld

28. marts 2011

Fenja09

Vi har været til NF scanning og skal til MD scanning meget snart, vi har valgt at tage til de scanninger for at se og få af vide, at alt ser ud som det skal og at bebsen har det fint og udvikler sig som den skal - derudover bliver jeg aldrig træt af at se den svømme rundt inde i hulen

Vi har så samtidigt valgt at få foretaget private scanninger - fik en tryghedsscanning i uge 10 og skal igen ca 5 uger efter MD-scanningen, afhængig hvad vi lige beslutter os for. Den sidstnævnte scanning er måske en kønsscanning, hvis vi vil vide det og ellers så kommer den nok til at ligge lidt senere i graviditeten, bare for at følge lidt med i, hvor stor den er blevet

/Fenja

Anmeld

28. marts 2011

Fenja09

Bshizzle skriver:

Jeg kan forstå dit spørgsmål går til folk der IKKE har tager imod de tilbud. - Jeg er ikke én af dem..

Men følger lige denne debat, da det er noget jeg selv har tænkt på om nogle ikke har taget imod og hvorfor.  

Jeg læser nu TS spørgsmål som om hun gerne vil vide fra begge parter

Citere lige TS spørgsmål: "Jeg er interesseret i at finde ud af, hvor mange af jer, der har fået foretaget de scanninger I er blevet tilbudt?"

/Fenja

Anmeld

28. marts 2011

twinny

skal til NF på onsdag, er så spændt og nervøs... og skal helt sikkert også til MD. Men jeg gør det for at se lille spir har det godt, hvis lille spir har Dawn Syndrom vil jeg vælge at få det fjernet, da jeg ikk mener det er et værdigt liv for bebs.... Men hovedsagligt for at jeg ikk skal gå og være nervøs og stresse for meget, over om spir er okay i maven...

Anmeld

28. marts 2011

MetteDN

Hej

Jeg har fået foretaget de scanninger jeg er blevet tilbudt, fordi jeg gerne ville se den lille og ville gerne vide om alt var som det skulle være .. Synes det er rart at vide at han udvikles som han skal osv

Anmeld

28. marts 2011

Corn

celia91 skriver:

Jeg håber I vil svare

Celia

Første og anden gang tog jeg imod med kys-hånd, af nysgerrighed.

Tredje gang sagde jeg nej, men endte med at tage imod NF og MD skanning alligevel. Jeg ville have lov at vælge et barn fra, da jeg har to sunde og raske drenge, og skulle der være noget i "unormalt" så var man forberedt på de handicap og skavanker, der kan være tilstede på et levedygtigt barn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.