Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
jeg er nu på døgn fem med det samme som dicte, og jeg kan stadig ikke få vådt eller tørt ned, og har det rigtig skidt.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ring nu - hvis du ikke engang kan holde væske i dig er det rigtig skidt!!
God bedring!
idamaria83 skriver: Ring nu - hvis du ikke engang kan holde væske i dig er det rigtig skidt!! God bedring!
Enig - hvis ikke engang væske bliver nede, ville jeg insistere på lige at blive tjekket, så du ikke dehydrerer!
Rigtig god bedring!
Ring nu! Du skal tjekkes synes jeg. Om muligt have et drop med noget du kan "leve på" og blive lidt frisk af. Kroppen har intet at stå imod med, hvis det har varet så længe.
Jeg håber snart det går over!
Har du feber?? Diarre?? Opkastninger?? og hvor mange?? Hvordan er din hud??? Kan den stå op af sig selv på håndryggen, hvis du klemmer sammen om den?? Får du overhovedet noget væske ned?? har du prøvet med cola??
God bedring...
jeg har haft høj feber, har det ikke længere, men stadig diarre ogopkastninger såsnart jeg prøver at spise og drikke.
puh Camilla! jeg håber du har ringet til doktoren by now!! det lyder virkelig ikke godt!!
Tilslutter mig de andre.
Rigtigt god bedring og ser frem til en update med gode meldinger
Hvordan går det idag???
åh Camilla! jeg er rigtig ked af at jeres tur til Norge bare gik op i sygdom!!!!!
hvordan har du det idag? og har du evt. talt med lægen?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128