Hej allesammen.
Jeg er en pige på 22, med en datter på lidt over 2 år og har stadig ikke tabt det jeg tog på under graviditeten! Det går mig rigtig meget på i sær fordi jeg tog 25 kg på under graviditeten og har stadig over 15 kg tilbage for at komme ned på det jeg var på inden graviditeten! Min drøm er at tabe min 15 kg - gerne 20 kg så jeg kommer ned på 65-70 kg.
Men hvor starter jeg??
Førhen havde jeg ingen problemer med at komme igang men tværtimod svært ved at bevære gnisten. Nu føler jeg ikke jeg kan nogle af delene.
Jeg er meget afhængig af slik (især chokolade) og cola. Eller det vil sige - jeg har egentlig ikke lyst til de ting men spiser det fordi det er her. 
Jeg er typen der ikke kan tage en ting af gangen så det hele skal startes op på samme tid: altså motion og kostændring.
Har overvejet at melde mig ind i fitness igen og se om jeg kan komme på nogle hold så jeg får maximalt ud af min træning.
Følger i nogle kostplaner eller gør i det bare ud fra det vi alle ved er sunde ting?? og hvor meget motion dyrker i?
Jeg plejer at få dårlig samvittighed hvis jeg ikke dyrker bare en eller anden form for motion hver dag! Har i det også sådan??
Håber i kan hjælpe med nogle gode råd og et ordentligt spark bagi! Jeg bliver mere og mere ked af min krop og har det rigtig skidt med den!
Knus
Anmeld