puha 5 mdr snart sidde selv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

508 visninger
3 svar
0 synes godt om
28. marts 2011

lykkekevin

ja puha det gør stærkt lige pt min søn er 5 mdr og kan nu sidde selv i et stykke tid af gangen han elsker det griner og leger han falder dog til siden ind imellem men ikke tit og møffer sig godt rundt øv han er altså blevet alt for stor alt for hurtig..

han er nu 71  lang og vejer 6,9 kilo

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2011

Clisolka

lykkekevin skriver:

ja puha det gør stærkt lige pt min søn er 5 mdr og kan nu sidde selv i et stykke tid af gangen han elsker det griner og leger han falder dog til siden ind imellem men ikke tit og møffer sig godt rundt øv han er altså blevet alt for stor alt for hurtig..

Hihi ja det går alt for stærkt nu... Isabella er 5 måneder gammel nu, og sidder også selv i et stykke tid af gangen...

Hun er 66 lang og vejer 7,3 kg 

Anmeld

28. marts 2011

Lisbeth85

lykkekevin skriver:

Det er flot...

Min søn er 5 mdr. + 5 dage og vejer 9,6 kg og er 72 cm lang. En basse

Anmeld

28. marts 2011

lykkekevin

det er dejlig at der er andre med 5 mdr der sidder selv. og sikke nogen fin vægte de har hvad var fødsels vægt på dem kevins var 3850

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.