skal have spiral

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

996 visninger
3 svar
0 synes godt om
28. marts 2011

Anonym trådstarter

og puha det giver godt nogen tanker jeg har det op og ned med det.

jeg har nu 2 børn og ønsker ikke flere børn tror jeg jeg må heller ikke for læger da min krop har været meget medtaget efter barn nr 2.

jeg er lidt bange for at få den sat op gør det ondt osv. jeg skal til en spiceal læge da min egen læge ikke vil sætte humon spiral op da jeg stort set ikke bløder i forvejen. på 3 år har jeg kun haft mens 3 gang og har kun varet i 2 dage og kun plet blødning. men det skal være den da den er mest sikker og spicial læge gør det gerne.

men går også med de tanker er det enlig godt hvis jeg stopper med at bløde er det oki for kroppen og hvad om 5 år når den skal ud gør det ondt...

ja villen enlig høre lidt fra jer der har sådan en hvordan det er med sex mens osv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2011

Anonym trådstarter

op op slet ingen svar

Anmeld

29. marts 2011

E.J.mor.

hej

ja jeg behøver ik svarer anonymt.

jeg har haft kobberspiral men den fungeret ikke for mig pga mine blødninger blev værre.

jeg har nu hormonspiral og den er jeg rigtig glad for.

det niver lidt når den bliver sat op,og når så det er sagt mærker du ik mere til den.

man kan ikke mærke den under samleje hvis du tænker på det.

jeg bløder slet ik mere nu overhoved,og man går så li til en gang kontrol for at lægen tjekker hvordan den sidder.

når du skal have den hevet ud nej det mærker du slet ik.

ang du tænker om du så bløder meget,jamen når du så får din mens bliver den nok lidt mere voldsomt end du måske er van til,og så er det, det.

håber mine svar kunne hjælpe dig.

hilsen charlotte

Anmeld

29. marts 2011

Anonym trådstarter

E.J.mor. skriver:

hej

ja jeg behøver ik svarer anonymt.

jeg har haft kobberspiral men den fungeret ikke for mig pga mine blødninger blev værre.

jeg har nu hormonspiral og den er jeg rigtig glad for.

det niver lidt når den bliver sat op,og når så det er sagt mærker du ik mere til den.

man kan ikke mærke den under samleje hvis du tænker på det.

jeg bløder slet ik mere nu overhoved,og man går så li til en gang kontrol for at lægen tjekker hvordan den sidder.

når du skal have den hevet ud nej det mærker du slet ik.

ang du tænker om du så bløder meget,jamen når du så får din mens bliver den nok lidt mere voldsomt end du måske er van til,og så er det, det.

håber mine svar kunne hjælpe dig.

hilsen charlotte

ja  det gav da lige lidt svar. frygter bare sådan nu når den skal sættes op men håber det kan give lidt mere ro her hjemme og vi kan få lysten til hinanden igen lige pt sker der ikke noget og mangler det helt vild. så håber lidt at når den kommer op og der så ikke skulle kunne komme flere at det så giver mere list ellers ved jeg ikke lige hvad vi gør  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.