Apropros (snart) forestående fødsel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

420 visninger
3 svar
0 synes godt om
28. marts 2011

AnneBJ

Så drømte jeg i nat (tidlig morgen om I vil) 2 forskellige ting... Den første var jeg hos JDM til tjekket som skulle foregå senere, og hun konstaterede at jeg da lige - vupti - var 10 cm åben, og værsgo; og så fik jeg min lille baby og hun ringede efter en taxa?! så jeg kunne komme på FG og blive tjekket.... 

Alternativet skulle så åbenbart også drømmes... Jeg kom ind i sådan et koldt, kedeligt, gråt rum. Fuldstændig højgravid og fødeklar og skulle lægge mig på maven... ! ja, fladt på maven - eller okay; lige på maven på det kolde gulv. JDM'en som jeg ikke kunne bestemme mig for kønnet på, viste endda hvad vedkommende mente... Der lå jeg så og fattede brik, mens JDM lige måtte gå lidt, fordi han/hun havde en astmapatient at tilse - som i øvrigt var en ca. 10 årig DRENG...?! 

Såå, jeg tror jeg vil satse lidt på et sted midt i mellem eller noget...?! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2011

Ida.

Hahaha sådan nogle gravid-drømme er bare noget helt særligt

Jeg tror nok også jeg ville satse på noget midt imellem men nærmest første scenarie

Anmeld

28. marts 2011

Vingummien

AnneBJ skriver:

Så drømte jeg i nat (tidlig morgen om I vil) 2 forskellige ting... Den første var jeg hos JDM til tjekket som skulle foregå senere, og hun konstaterede at jeg da lige - vupti - var 10 cm åben, og værsgo; og så fik jeg min lille baby og hun ringede efter en taxa?! så jeg kunne komme på FG og blive tjekket.... 

Alternativet skulle så åbenbart også drømmes... Jeg kom ind i sådan et koldt, kedeligt, gråt rum. Fuldstændig højgravid og fødeklar og skulle lægge mig på maven... ! ja, fladt på maven - eller okay; lige på maven på det kolde gulv. JDM'en som jeg ikke kunne bestemme mig for kønnet på, viste endda hvad vedkommende mente... Der lå jeg så og fattede brik, mens JDM lige måtte gå lidt, fordi han/hun havde en astmapatient at tilse - som i øvrigt var en ca. 10 årig DRENG...?! 

Såå, jeg tror jeg vil satse lidt på et sted midt i mellem eller noget...?! 

Haha ja, det ville jeg også satse på hvis jeg var dig

Nr 2 må være meget ubehageligt :p at ligge på maven. Og den første.... lige lovlig hurtigt

Anmeld

28. marts 2011

anna-jonas

Gravides drømme er bare helt hen i vejret.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.