så er der 2 uger til termin/jag når man tisser.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

413 visninger
1 svar
0 synes godt om
28. marts 2011

kaka4

Hej piger,

så nærmer tiden sig med hastige skridt, og det kan i princippet blive når som helst, at vores lille pige kommer til verden. Meget spændende.

Jeg er begyndt at have en hel del plukveer men bortset fra det, har jeg ingen tegn på, at fødslen er ved at nærme sig.

Jeg har de sidste 10 dages tid en lidt mærkelig fornemmelse, når jeg tisser, som jeg skal forsøge at forklare på bedste vis. Det føles lidt som om, at jeg tisser af 2 gange. Altså først lader jeg første tår løbe som virker normalt, så får et jag/en slags krampe, hvorefter tissetåren fortsætter. Det er ret ubehageligt - nogen som kender til fornemmelsen? Jeg sagde det til min jordemoder i tirsdags, og hun mener det er en nerve som driller lidt. Det er ikke hver gang jeg tisser, men måske hver anden eller hver tredje gang.

Dilemma: min kæreste og jeg fandt for ca. 4 måneder siden et fint pigenavn, som vi har kaldt hende lige siden. Vores søn på 4 år kalder hende også ved navn og det samme gør nærmest hele familien. I går sagde min kæreste så, at han var blevet lidt i tvivl om navnet. jeg har det lidt sådan, at vi skal være 100% enige om et navn, og hvis han er i tvivl, så må vi finde et andet navn. Omvendt er det lidt svært oven i mit lille hovedet at skulle i gang med at finde et nyt navn, da jeg har vænnet mig fuldstændigt til det andet navn. Nå men vi må på den igen og se, om navnet skal ændres eller hvad.

hov det blev pludseligt et langt indlæg....

hav en fantstisk dag piger. Solen skinner fra en skyfri himmel her i København :-)

kram kaka4

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2011

Tanja1234

Det der med tisseriet har jeg også haft i ca. en måned, men tænkte bare at det var tyngden i maven der gjorde det...

Mht. navnet så ved jeg ikke lige helt hvad jeg synes. Vi har også valgt et navn som alle kalder hende og jeg tror at det ville være svært at lave det om nu. Omvendt synes jeg, som du også selv skriver, at det er vigtigt at i er helt enige...

Pøj pøj med den snart forestående fødsel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.